Mały zakup + próbki :)

Na blogu Doroty Tylkopolskiekosmetyki widziałam płyn micelarny Ziaja z serii oliwkowej. Wcześniej widziałam jego reklamę w którejś gazecie, miałam zapamiętać, żeby przy okazji jakichkolwiek zakupów go zlokalizować, to pamięć zaszwankowała i zapomniałam :D

Poleciałam do Natury, ale niestety, nie ma jeszcze go w mojej drogerii.

Wzięłam za to płyn micelarny Eveline z kwasem hialuronowym. Mam nadzieję, że się sprawdzi w demakijażu oczu :)

Przy okazji wizyty w Galerii Bałtyckiej, weszłam do Douglasa w celu "zmacania" jasnych kolorów podkładu. Revlon już się skończył, mam jeszcze Maybelline Dream Satin Liquid, jednak jest on za ciemny do stosowania teraz.

Gdy macałam Revlon PhotoReady podeszła do mnie miła, młoda konsultantka i takim oto sposobem stałam się posiadaczką trzech próbek podkładów (Pupa - Fondotina, Estee Lauder - Invisible oraz Revlon Photoready) oraz próbek 3 kroków Clinique 1 :)

Mam nadzieję, że znajdę w końcu odpowiedni podkład w odpowiednim kolorze. Nie ma to jak być bladolicą :D


 Zastanawiam się nad zakupem mini zestawu 3 kroków Clinique żeby przekonać się o jego działaniu. Pani dobrała mi zestaw 1. Oczywiście po przyjściu do domu zasiadłam do KWC i się przeraziłam, bo przeczytałam, że preparat złuszczający sieje spustoszenie na twarzy pod względem naczynek - rozszerza je i ogólnie negatywnie na nie działa. Wieczorem, z dużą niepewnością podeszłam do użycia próbek. Niepotrzebnie. Zastosowałam się do użycia zgodnie z "instrukcją" jaką powiedziała pani konsultantka i nic się nie stało. Skóry mi nie wypaliło, naczynek nie porozszerzało, twarz wyglądała identycznie jak po standardowym demakijażu, myciu, tonizowaniu i kremowaniu.

Myślę, że niedługo, po przetestowaniu do końca próbek udam się do Douglasa i zrobię małe zakupy :)
 

29 komentarzy:

  1. Ja też dostałam próbkę tego nowego podkładu Estee lauder, użyłam narazie dwa razy, więc niewiele mogę powiedzieć. Ale pierwsze wrażenie pozytywne. Miłego testowania Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie używałam :) Próbkę mam małą, bo pani więcej nie mogła z testerka wycisnąć, ale myślę, że na dwa, trzy razy mi starczy.

      Usuń
  2. chciałabym próbki podkładów ;)

    a tego Płynu z Evelinu czekam recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie :)
      A ja tyle próbek chyba dostałam dlatego, że kobiecie w ciąży się nie odmawia :D

      Usuń
  3. A na mnie 3 kroki clinique nie zrobiły dobrego wrażenia.I nie chodzi o ten nieszczęsny alkoholowy tonik tylko ogólnie nic dobrego dla mojej skóry nie zrobiły.
    Ale za to lubiłam ich opakowanie, fajne, szklane.Chociaz teraz chyba pozmieniali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam kupić ten mały zestaw, żeby nie rzucać się na pełnowymiarowe opakowania. Zawsze to ewentualnie wyrzucone w błoto 33 zł, a nie 200 :) Lotion ma szklane opakowanie, a reszta chyba też - nie macałam :D

      Usuń
  4. A mnie Clinique uczula :D zresztą mnie mało co nie uczula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nic nie uczuliło jeszcze (oprócz tuszu do rzęs Miss Sporty), co nie zmienia faktu, że wolę wydać 30 zł i przetestować raz, niż kupić za 200 zł i potem niech okaże się bublem...

      Usuń
  5. Wygraj 1000 zł na ciuchy z wiosennej kolekcji H&M lub 1000 zł na wymarzone buty!
    Bannery znajdziesz w najnowszej notce na www.show-me-your-emotions.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio skusiłam się na ten płyn z Eveline tylko że w wersji różowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie chcą robić próbek. może uda Ci sie coś dopasować. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie dostałam dlatego, że ciężarnym się nie odmawia :D

      Usuń
  8. Świetnie, że dostałaś próbki:) Tego micela jeszcze nie miałam, czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że napiszę o tym płynie :D

      Usuń
  9. widziałam ten płyn Eveline w rossmannie i nawet mnie zaciekawił ale sparzyłam się na innym micelu z Eveline więc poczekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z micelka Eveline (orchidea+kwas hialuronowy) byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie go widziałam i dlatego jak byłam w Naturze i szukałam micela, a nie było tego Ziaja, to chwyciłam jeden Eveline :D

      Usuń
  11. oo..ciekawa jestem jak się sprawdzi Eveline ten micel:napisz koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię Eveline ale jestem ciekawa,również czekam na spowiedz jak się sprawuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na blogu zamieszczę recenzję :)

      Usuń
  13. Galerii Bałtyckiej?! To skąd Ty jesteś kochana? :D Nie miałam tego micela, ale odkąd spróbowałam Bourjois, żadne mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria Bałtycka - oczywiście Gdańsk :)

      Usuń
    2. Dokładnie :D Gdańsk się kłania :D

      Usuń
    3. No ja wiem że GB jest z Gdańska tylko się zdziwiłam że Ty tu z okolic, ja mieszkam w Rumi, czasami w Gdyni, a uczę się w Sopocie więc rzut beretem :) A niedługo będę się uczyć w Gdańsku :)

      Usuń
  14. Alez mam chęć na pobuszowanie po mojej ukochanej Galerii, ale mam daleko i najczęściej zadowlam się Klifem... ALe już w piatek mam plan wybrania się do Bałtyckiej w celu zakupów zajączkowych prezentow :)
    Pozdraiwam z Gdyni :)
    Ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dawno w Klifie nie byłam, choć w Gdyni byłam całkiem niedawno :D
      Jeszcze niecałe dwa miesiące i skończy mi się buszowanie po galeriach - z wózkiem nie wszędzie można wjechać :D

      Usuń
  15. Też się zbieram do zakupu trójki z Clinique, ale jakoś nigdy nie mogę uzbierać do końca pieniędzy i zanim dotrę do Douglasa to wydam wszystko po drodze w Rossmanie albo Inglocie :P Też miałam próbki i polubiłam się z tymi produktami :)

    PS
    Jak się Aniu czujesz? Jak dzidzia? Bo na zdjęciu nagłówkowym wyglądasz olśniewająco!! Emanujesz pięknem, prześliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę kupić mniejszy zestaw na wypróbowanie, bo po próbkach właśnie widzę, że dobrze działa na moją skórę.

      Co do samopoczucia - raz gorsze, raz lepsze :D Coraz ciężej mi chodzić, spać mogę tylko na lewej stronie, jak mały w nocy ma czkawkę to potrafię się obudzić. Ale to już końcówka jest, praktycznie ostatnie 1,5 miesiąca zostało, więc jestem coraz bliżej końca :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!