Czerwone drobinki - Eveline nr 409

Kolejny lakier holograficzny od Eveline nr 409. Ten wygrałam w rozdaniu Annuulli jakiś czas temu, więc najwyższa pora była go użyć :)

A wygląda on tak:




A tak wyglądają paznokcie nim pomalowane:


Tak samo jak poprzednik o numerze 405, którego opisywałam TU, ten szybko schnie, dwie warstwy wystarczyły do pokrycia całej płytki, pędzelek nie smuży, dobrze rozprowadza emalię. Lakier wytrzymał 3 dni, pod koniec 3 zaczęły ścierać się końcówki, ale dość mocno eksploatowałam przez ten czas dłonie, bo skręcałam meble z mężem i ogarniałam remont, więc miały prawo.

Kolejnym lakierem, który użyję, będzie ostatnio kupiony Delia Coral nr 123 :)


21 komentarzy:

  1. wygląda bardzo uroczo :) u mnie nie mogę ich znaleźć niestety eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kiedyś kiedyś widziałam w Tesco, nawet jeden kupiłam i jak później chciałam kupić drugi, to już nie było.

      Usuń
  2. Witaj, oTAGowałam Ciebie i jeżeli masz ochotę przyłączyć się do zabawy to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już robiłam ten TAG :D

      Usuń
  3. jego urok najładniej widac w słonku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie się prezentuje:) ja widziałam je w moim mieście więc następnym razem chyba zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka odcieni, więc na pewno je zaprezentuję :)

      Usuń
  5. That looks beautiful. Great pictures.

    XOXO
    Britta

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te lakiery i chętnie bym jakiś przygarnęła, ale jak na złość w żadnej drogerii go nie mogę znaleźć :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w najmniejszych :D Albo w Carrefourze, bo tam zdaje się, że widziałam szafę Eveline :)

      Usuń
  7. Ten kolorek jest zdecydowanie lepszy od 405 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!