Co mi wpadło do koszyka...

Wczoraj się udałam na planowe zakupy do Superpharm. Zapisałam wszystko, co chciałam kupić i się udało - mam w sumie jeden "odchył" od listy (nie licząc masowej ilości dezodorantów, które to do koszyka wrzucił mąż).

Tak się prezentują zakupy :D


Na fotkę załapał się jeszcze olejek pod prysznic Isana Winogrona i orchidea, który kupiłam w Rossmannie za 4 zł z groszami :)
A z Superpharm:
* Lakier do paznokci Delia Coral Prosilk nr 123 - szukałam nr 117, ale niestety, nie było, więc porwałam ten - kolor ciemnej brzoskwini, wykończenie kremowe. 3,99 zł z kartą LifeStyle
* Carmex Moisture plus w Pinkowym odcieniu :) Bardzo lubie zwykły Carmex, więc chciałam przetestować ten ultranawilżający. 10,99 zł z kartą LifeStyle
* Ziaja, maska dotleniająca z glinką czerwoną - to jest właśnie nadprogramowy zakup. Tej jeszcze nie miałam, więc ja zobaczyłam na wieszaczku to zaraz chwyciłam. 1,69 zł
* Bioderma, Sensibio AR - dwa kremy do cery z problemami naczynkowymi. Właśnie dla niego zrobiłam zakupy :D TŻ się trochę dorzucił, bo wziął sobie dezodoranty, żebym mogła drugi krem kupić. Czytałam różne opinie - ciekawe jak sprawdzi się u mnie. 9,99 zł przy zakupach za min. 30 zł.


Na liście planowanych zakupów jest jeszcze baza ArtDeco :) Jak się orientujecie, to napiszcie, czy cena na stronie sklepu internetowego Douglas jest taka sama jak w stacjonarnym :)

P.S. 
Remont chyli się ku końcowi, dziś mąż pojedzie po meble, kanapa zamówiona i ma być przed majówką. Mam nadzieję, że już od początku maja będę mogła spokojnie usiąść i czekać na rozwiązanie :)

 

26 komentarzy:

  1. fajne zakupy, opłacało się, carmex mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go trochę poużywam to napiszę recenzję :)

      Usuń
  2. Lakier ma ciekawy odcień,czekam na zdjęcia pazurków z nim w roli głównej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie :) podejrzewam, że nawet już niedługo :D

      Usuń
  3. Miałam zrobić zakupy w SP, ale stwierdziłam, że nie będę zmuszała się do kupowania czegokolwiek, żeby zdobyć krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam Carmex i lakier, mąż się dorzucił z dezodorantami i się uzbierało :D

      Usuń
  4. Ciekawa jestem bardzo tego kremu z Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że recenzja się pojawi za jakieś dwa miesiące, bo jeszcze mam krem z Isis Pharma :) W każdym razie na pewno będzie na blogu :)

      Usuń
  5. Miałam ten krem, ale jakoś szczególnie nie byłam z niego zadowolona :) może akurat Tobie przypasuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam właśnie, że opinie są podzielone. Mam nadzieję, że mi przypasuje :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę że masz tę drogerie w swoim mieście. Tam są super fajne promocje. Isany zapach mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa maseczki jeszcze jej nie widziałam:) Carmexa chciałabym kupić ale nigdzie nie widziałam u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz w Rossmannie, bo tam jest ten zwykły, więc może i ten będzie.

      Usuń
  8. jestem ciekawa tej biodermy bo szukam czegoś na moje naczynka na nosie ale mam też cerę kapryśną i skłonną do zanieczyszczeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię posty zkaupowe:) Tylko szkoda, że Superpharm u mnie nie ma:((

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę ten Carmex :D śliczny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się dziś załapałam na ten krem.
    Ciekawa go jestem.No i ciekawi mnie jak to możliwe, że mogli go sprzedać z taką obniżką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni często robią takie promocje. Ostatnio była z kremem do rąk Avene. Widocznie musi im się to opłacać, skoro tak robią :)

      Usuń
    2. Tak, tak widziałam.Ale krem Avene był przeceniony chyba z 39zł a tutaj jest az 79zł.
      Generalnie lubię tą przykasową promocję, jakoś nie mam nawyku czytania ich gazetki i zawsze mam niespodziankę przy kasie;)

      Usuń
  12. tego carmexa jeszcze nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, w sumie nie szukałam, a tu się okazja nadarzyła, to kupiłam :D

      Usuń
  13. Z listą xD Ja bym tak nie portafiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często wcześniej przeglądam gazetki i robię listę :) Ewentualnie jak coś mnie zainteresuje, to czytam recenzje na KWC i blogach :D Wtedy mogę się ustrzec przed nieplanowanymi zakupami czy trafieniem bubla :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!