Zakupy, zakupy...

Pierwsze zakupy w miesiącu marcu :D
Nie są duże, bo mamony brak ;)



Wazelinę cytrynową kupiłam w aptece za 3,70 zł. Pięknie pachnie cytryną (idealnie jak odświeżacz powietrza), natłuszcza i pewnie wypróbuję inne "smaki"
Kończy mi się zmywacz z Biedronki, więc gdy byłam w Lidlu kupiłam ten zmywacz z pompką. Cena to 5 zł.
Ciekawa jestem czy się sprawdzi :)









Ten zestaw miałam kupić zaraz jak tylko się zacznie promocja. Troszkę mi się zapomniało i wczoraj stałam się posiadaczką tego zestawu Eveline. W sumie chciałam go ze względu na odżywkę, a że reszta była dodatkiem, to też nie zawaham się przetestować.
A tą resztą jest tusz do rzęs Volumix Fiberlast oraz puder Celebrities Beauty.





Zdziwiła mnie mocno gumowa i wyginająca się szczoteczka w tuszu - mam nadzieję, że dobrze będzie się nam współpracowało.

A w pudrze urzekł mnie piękny natłoczony wzorek. Puszek jest płaski, ale przyda mi się do pudru bambusowego, który zamierzam niebawem zamówić z BU :)






A Wy skorzystałyście z promocji dostępnych w Biedronce? Myślę, że warto kupić ten zestaw Eveline, bo cena 20 zł bez grosza kusi strasznie :D


17 komentarzy:

  1. zmywacz posiadam ;)

    podoba mi się zestaw z Eveline - gdzie go dorwałaś? Ja ostatnio nie mam czasu na zakupy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierdonka! :D

      odkąd jest ogłoszenie o tym zestawie mam nalot na blogu na recenzję tego tuszu :D

      Usuń
    2. ;) ja lubię tusze z Eveline ;) ale kurcze...pudru prasowanego nie używam odkąd kupiłam puder z Jadwigi ;p a odżywka...hmmm...NailTek wolę ;p

      Usuń
  2. Ja niestety muszę oszczędzać:(i skusiłam się tylko na lakier. Okazja naprawdę godna uwagi, ale realistycznie myśląc szczoteczka od tuszu do mnie jakoś nie przemawia, odżywkę jeszcze mam, puder mi się podoba, ale się powstrzymałam od zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zmywacz, ale się nie polubiliśmy. Z jasnymi lakierami sobie radzi, ale z ciemniejszymi idzie mu średnio

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten zmywacz, a zestaw też zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten zmywacz, koniecznie zostaw sobie po nim buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tego zestawu z eveline już nie było w sobotę

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś tam widziałam z tych zestawów, ale aktualnie brak dolarów na koncie!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. puder niestety za ciemny dla mnie a też zastanawiałam się nad tym zestawem

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestawy są fajne, ale z powyższego mam beznadziejną odżywkę i puder (całkiem niezły), a drugi mi się nie przyda - mam 3 tusze i 3 czarne kredki...a podkład odstawiam lada dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz jak Ci służy zmywacz, bo to mój typ, jak mi się Biedronkowiec skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jeszcze do Biedronki nie dotarłam, choć w zasadzie to nie wiem, czy bym ten zestaw kupiła?

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie są te zestawy dostępne ale ich nie kupiłam, mam kilka pudrów i maskar.Szkoda że biedronka wycofała zmywacz do paznokci bez pompki, lubiłam go. Teraz również kupię w lidlu zmywacz z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten zmywacz, przede wszystkim za tą pompkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też nie ma tego zestawu z eveline:/
    Ten zmywacz ma ciekawą buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, ja dawno nie byłam w biedronce, a pewnie już nie ma :( ale z ciekawości zajdę jutro, bo uwielbiam tę odżywkę :)

    a puder bambusowy z BU mam i mogę szczerze polecić, niedługo pojawi się recenzja na moim blogu. Mam też perłowy i recenzja już jest :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!