Zakupy ostatnich tygodni.

Zbiorczy post zakupowy z ostatnich dwóch tygodni :)

Zacznę od kosmetyków.





* Szampon Marion Złocisty blask do włosów farbowanych. 
W sumie nie wiem, po co go kupiłam :D Szampony jeszcze mam przecież. Chyba zwykły zakupoholizm się tu pokazał. Zmęczę ten z Avonu z rumiankiem i zabiorę się za tego. Kosztował 6 zł w Netto.

* Szampon Babydream z Rossmana - cena 2,29 zł. Kupiłam dwa na zapas, zwłaszcza że myję nim pędzle i serwuję teraz pielęgnację włosów bez SLS (staram się znaczy :D)

* Oliwka Babydream też z Rossmana za 4,49 zł. Kupiona w celu olejowania kudłów :D 



* Olejek rycynowy - 4 zł w aptece. Do smarowania rzęs.

* Dax Cosmetics:
  - Serum z wit. C kupione w Naturze za 1,69 zł
  - maseczki: S.O.S oraz z kwasami AHA kupione za 1,59 zł w Rossmanie

* Ava maseczka rokitnikowa z Natury za 2,29 zł

* Marion SPA Kuracja parafinowa do dłoni z Netto za bodajże 3 zł

* Spinka do włosów z Rossmana za 2 zł

Zajrzałam jeszcze do Douglasa celem "wyłudzenia" próbki Revlon Photoready, a wyszłam z próbką podkładu YSL Teint Rediance :D Wczoraj użyłam tego podkładu i jedyne słowo, które ciśnie mi się na usta to "bajka" - podkład cud, miód, malina. Dostałam odcień 1, idealnie pasujący do mojej skóry. Świetnie się rozprowadza, twarz wygląda nienagannie, ładnie pachnie i długo się utrzymuje :) 
Żeby nie było próbkę Revlonu też skombinuję, bo ten YSL nie ma drobinek, a Revlon ma i chcę przetestować jakby się sprawdził :) 
Mam jeszcze zniżkę urodzinową do Douglasa, więc może w przyszłym miesiącu YSL będzie mój ;)

A teraz czas na zakupy obuwniczo-akcesoryjne :D

Tak. Jako rasowa zakupoholiczka nie mogłam nie skorzystać z rabatu do Reservedu.  A -25 % piechotą nie chodzi przecież :D I tak się zaopatrzyłam w tą jedną jedyną, którą miałam na oku :D
 

 










 




























Pokazywałam Wam tą torbę w poście o zniżce do Reserved. Kupiłam ją za niecałe 97 zł z 129,99 zł :D

Jeszcze jej nie nosiłam, ale już czuję, że będzie nam się dobrze współpracowało :D

I ostatnie zakupy. Tym razem w Deichmannie.




Beżowo-szare balerinki na niskim koturnie.
Szukałam właśnie takich do śmigania zarówno teraz z brzuszkiem bez ryzyka zaliczenia gleby, a także kiedy będę spacerować z wózkiem :D

Kosztowały 69 zł. 




 W planach aktualnie mam jeszcze zamiar skorzystać z tej promocji w Sephorze, gdzie zostawiacie swój kosmetyk (może być nowy, używany, puste opakowanie) i dostajecie zniżkę 50% na produkt marki Sephora z tej samej kategorii (czyli puder za puder, tusz za tusz). Więcej info na stronie sephora.pl.
Szukam bronzera, a Sephora ma w ofercie właśnie taki puder, który po zniżce mogłabym kupić za 27,50 zł zamiast 59 zł :) Oddałabym wtedy ten puder mozaikowy z Basic, bo pudrów mam pod dostatkiem (bambusowy z jedwabiem, ten z zestawu Eveline oraz zeszłoroczny Synergen).

A teraz kilka zapowiedzi:
- Zgodnie z tradycją koniec miesiąca = projekt denko marzec
- kolejne recenzje lakierów do paznokci
- aktualizacja pielęgnacji włosów
- jak dbam o moje rumieńce.


Życzę udanego dnia :)


 

21 komentarzy:

  1. super zakupki, szampon BD chce kupić, może jeszcze mi się uda, ale dopiero w poniedziałek jadę na zakupy,
    super torebka i buty:) normalnie buty w moim guście śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, kolejna rzecz ubraniowa z moich zakupów, która Ci się podoba :D

      Usuń
  2. Udane łowy :) mi szampon babydream bardzo mocno plącze włosy i szybko mi je przetłuszcza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BD też mi plącze włosy, ale zaczynam zmniejszać stosowanie szamponów z SLS, a tym jeszcze zmywam oleje :)

      Usuń
  3. uwielbiam szampon babydream. W ogóle chyba wszystkie ich produkty uwielbiam :) Nie stosowałam jeszcze tej oliwki na włosy. Czasem używam oliwki HIPP i efekt jest naprawdę świetny, włosy mięciutkie i błyszczące. Jak mi się skończy to może spróbuję tej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kupić tą HIPP, ale stwierdziłam, że na pierwszy ogień pójdzie ta z BD

      Usuń
  4. Ja również zrobiłam zapasa kremów z Baby dream:)
    Torba jest genialna:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buciki :)

    mam szampon BabyDream ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupiłam z Rossmanna szampon i oliwkę Babydream:).

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka <3!

    Ogólnie fajne zakupy ;)

    PS. Masz piękny nowy nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W końcu idzie lato, trzeba było coś zmienić :D

      Usuń
  9. Bardzo fajna torebka!
    W moim ulubionym kolorze ;)
    Pozdrawiam kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna Torebka:)
    Bardzoo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no cóż - buciki i torebka zajeżyste !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne buciki, tez musze się wybrać do Deichmanna, tylko kiedy :(
    Tez mam problem z rumieńcem, właśnie zaopatrzyłam sie w "kocankowe" produkty z BU i zobaczę jak podziałają :)
    Pozdrawiam
    ruda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!