Wiosna za pasem - lato na paznokciach.

Pogoda za oknem płata figle. Raz jest słońce, a za chwilę pełno chmur na niebie.

Niech ta wiosna, te ciepłe dni, te promyki słoneczka już przyjdą, bo zwariuję :D

A tymczasem, za sprawą Kamyczka i lakieru, który wygrałam u niej w rozdaniu, miałam przez kilka dni blade słońce na paznokciach. Lakier ten to H&M Yellow o poj. 3,2 ml :)

 
 


















 
Lakier ma piękny pastelowy żółty kolor, który przypomina mi kredę do tablicy :D


Na paznokcie nałożyłam trzy warstwy. Pierwsza praktycznie mało co pokryła płytkę, z drugą już było lepiej, bo zakryła wszystko, ale zostawiła smugi, więc trzecia była koniecznością.


Pierwsze dwie dość szybko wyschły (ok. 2 minuty oraz 5 minut), trzecia potrzebowała chyba z 10-15 minut na całkowite wyschnięcie.


Lakier przetrwał 3 dni, oczywiście uszczerbkiem były starte lekko końcówki, ale ogólnie bardzo dobrze się trzymał płytki, nie odpryskiwał.

Troszkę ciężko go zmyć, ale przy przytrzymaniu wacika ze zmywaczem przez minutkę łatwiej zejdzie.




Przepraszam za obdarte i suche skórki ;) Tak one wyglądają czasem po myciu naczyń/podłogi/ogólnym sprzątaniu. Muszę się zaopatrzyć w jakąś oliwkę.

Od zeszłego poniedziałku zaczęłam stosować tą odżywkę Eveline 8w1 (pierwszy dzień - pierwsza warstwa, drugi dzień - druga warstwa + wieczorem kolorowy lakier, kolejne dwa lub trzy dni go noszę i potem od nowa zaczynam warstwą odżywki) i jak na te 7 dni to jestem zaskoczona efektem. Paznokcie mi urosły, co pozwoliło mi je wyrównać w długości. Zauważyłam też, że skórki zaczęły narastać w przyspieszonym tempie. Nie wiem, czy to też "wina" odżywki czy może jakieś inne czynniki maczały w tym swoje odnóża :D


Zaraz zajrzę do mojego lakierowego kuferka (lakierowy projekt denko raczej mi nie wychodzi :D) i na pazurkach znów zagości jakiś wiosenny kolorek :)



24 komentarze:

  1. kolor mega wiosenny, ale nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo nie mogłam przekonać do koloru na paznokciach, a od kiedy znalazłam salon GR to mam same kolorowe lakiery :D

      Usuń
  2. Faktycznie lato na paznokciach:)
    Ja nie wiem czy dobrze bym się czuła w takim kolorze, mam jeden żółty z Miss Selene, to żółte lakiery omijam wieeelkim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno żółtym będę malować jak już będzie lato w pełni, a mam w sumie 4 żółte lakiery (W7, Maxima, GR Paris i ten z H&M), więc wybór mam duży :D

      Usuń
  3. Całkiem przyjemny ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opalonych dłoniach na pewno wyglądałby lepiej, ale nie mogłam się powstrzymać, bo słońce pięknie świeciło :D

      Usuń
  4. Bo lakierów to po prostu nie da się zużywać do dna :)
    mnie niestety nie przekonuje żółty na paznokciach. cóż będzie następne ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da się, zwłaszcza jak się ma ich 50ileś sztuk :D Teraz paznokcie maluję na morski turkus :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z opalenizną lepiej by się prezentował :)

      Usuń
  6. fajny pastelowy kolorem - przypomina mi lato

    odżywka eveline wysusza skórki więc biegiem do sklepu po oliwkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, że to może być sprawka tej odżywki :)

      Usuń
  7. świetnie się prezentuje ;) miałam kiedyś żółty ale to była masakra nic nie krył a ten widać rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu są trzy warstwy, bo jedna rady nie dała, druga pokryła, ale zostały smugi, dopiero trzecia wykończyła ładnie całość.

      Usuń
  8. bardzo pozytywny kolor, normalnie za żółtym na paznokciach nie przepadam, ale tego bym nie odmówiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ładny pastelowy :) Nie rzuca się w oczy :D

      Usuń
  9. ja sobie kupiłam takie kolorek, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać na moich paznokciach. U kogoś mi się podoba, u mnie nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonaj się :) Wiosna-lato to idealny czas :D

      Usuń
  10. Kolorek jest bardzo ładny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosnę widać na twych paznokciach. Nie długo napiszę notkę o Sobiborze i dam ci znać jak ją upublicznię. Dziękuję za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!