TAG: Muszę to mieć !

Makeupkama zrobiła ten TAG u siebie i zaprosiła do odpowiedzi wszystkich. Więc odpowiadam :D



Zasady tagu:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5)Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

No to po kolei, co mi się marzy :)

1. Pierwszy zakup planowany i będzie zrobiony jak tylko znajdę sponsora (tzn. sponsor jest, tylko niech zasili mu się konto :D), to pędzle do makijażu. Tak, mam zestaw z LancrOne, jednak brakuje mi w nim pędzla do podkładu oraz pędzla do blendowania. Do podkładu chcę pędzel Hakuro H50s - myślę, że mi wystarczy na pierwszy rzut. Potem zawsze mogę dokupić kolejny :) Do blendowania jeszcze nie wiem, który kupię - zastanawiam się nad Maestro seria 490. I jeszcze do bronzera z EcoTools lub Hakuro H54
Jeżeli miałyście któryś z tych pędzli, dajcie znać czy się dobrze sprawują i warte są swojej ceny :)

2. Zamówienie z Biochemii Urody, czyli puder bambusowy z jedwabiem, hydrolat różany dla mnie i oczarowy dla męża oraz żel hialuronowy. Postaram się to wszystko zakupić w ciągu tego miesiąca jak się zasili konto sponsora ;)

3. Bronzer. Bez drobinek, w brzoskwiniowym kolorze. Macie może jakieś propozycje?

4. Kolejne cienie Inglot. Jak wiecie, mam ich dość sporo, co nie znaczy, że nie chcę ich więcej :D Najpierw muszę kupić paletkę na 10 wkładów, więc potem będę mogła kupować nowe kolory :)

5. Ostatnia rzecz nie będzie kosmetyczna. Bardziej natury ciuchowej :)
Idzie wiosna, więc czas odświeżyć garderobę. Ja mam w planach kupić beżowe buty oraz karmelowe czółenka z Deichmanna, a także kremowe spodnie i czarny żakiet z Reserved, a także jakąś jasną torebkę (beżowo-szarą lub samą beżową) :)
 






















Trzymać kciuki, żeby mi się udało :) Oczywiście jestem niecierpliwa i chcę wszystko naraz mieć, ale w tym miesiącu skuszę się tylko na pędzle, zamówienie z BU oraz punkt 5 (nie cały, bo w spodnie z brzuszkiem się nie wcisnę, chociaż z moim upartym charakterem wcale bym się nie zdziwiła :D) - dodatkowo z HOT mam zniżkę 20%, więc z niej skorzystam :) 


Też nie TAGuję żadnej blogerki - jeżeli macie ochotę to zróbcie ten TAG u siebie :) Z chęcią poczytam, co Wy koniecznie musicie mieć. I pewnie moja lista się wydłuży :D

9 komentarzy:

  1. już myślę nad rozwinięciem tego tagu :) taka mini-lista marzeń :) oby i Tobie się spełniły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do odpowiedzi - może lista must have mi się powiększy :D

      Usuń
  2. Te brazowe butki... omg! świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je w sklepie na żywo i kurczę, muszą być moje !!! :D

      Usuń
  3. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy jeśli tylko masz na to ochotę :)
    http://basia-kosmetyki.blogspot.com/2012/03/tag-u-spowiedzi-czyli-moje-kosmetyczne.html

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzia :* Zrobię na pewno ten TAG :)

      Usuń
  4. Cieszę się że odpowiedziałaś:)
    Żakiecik też muszę mieć,i te spodnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie widziała na żywo i baaardzo mi się podobają. W sumie cały ten zestaw to takie must have, więc co ja się będę zastanawiać nad kupnem :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!