TAG: 7 urodowych grzechów głównych.

Do TAGu zaprosiła mnie Basia - dziękuję :*



Zasady:
 1.Odpowiedz na 7 pytań.
 2.Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
 3.Przekaż zabawę innym blogerkom.


No to się spowiadam :)

1. Chciwość.
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Sięgam pamięcią i wydaje mi się, że najdroższy kosmetyk, jaki kupiłam sama to krem do twarzy Isis Pharma Ruboril Expert S przeznaczony dla cery naczynkowej. Kupiłam go w zestawie z wodą micelarną za 60 zł, gdzie sam bez promocji jest w cenie ok. 70-80 zł.
A jeżeli mowa o najdroższym kosmetyku jaki w ogóle posiadam, to są to perfumy Escada Absolutely Me 50 ml, które dostałam od męża w prezencie gwiazdkowym oraz Versace Bright Crystal 100 ml jako ślubny prezent od kuzynki. 
Z tanich kosmetyków to na pewno będą maseczki do twarzy Dax Cosmetics oraz Ziaja - ceny ciut powyżej 1 zł :)

2. Gniew.
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Denerwują mnie te kosmetyki, które mają robić cuda z naszą skórą, rzęsami, paznokciami i Bóg wie czym jeszcze, a tak naprawdę okazują się być wielkim szajsem, na który nie warto wydać złamanego grosza. Obietnice producentów są często pisane chyba pod wpływem nieznanych używek i tylko brakuje informacji, że nam żonę czy męża zastąpią i kwiaty podleją. 
Uwielbiam te produkty, które są tanie i okazują się być prawdziwymi perełkami w stadzie właśnie takich pseudocudotwórców - jako porównanie mogę dać jak zwykle maseczki: La Roche Posay Hydraphase oraz Dax Cosmetics z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy :)
Najtrudniejszy kosmetyk do zdobycia? Chyba nie miałam takiego. No, perfumy Escada jedynie przychodzą mi na myśl, ale wystarczyła Gwiazdka i stały się prezentem od męża

3. Obżarstwo.
Jakie produkty Twoim zdaniem są najpyszniejsze?

Mogłabym napisać, że balsamy do ciała i żele pod prysznic, bo często gęsto ich zapachy są tak bajeczne, że zamiast na ciało je kłaść, to z chęcią by się je schrupało, zjadło, wypiło...
Wyłamię się :) Dla mnie najpyszniejsze są perfumy. To jest dopiero smaczny kosmetyk :) 

4. Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Jeszcze do niedawna byłyby to balsamy do ciała. Teraz te produkty używam ze względu na suchą skórę, która w ciąży zrobiła się jeszcze bardziej wymagająca.
W sumie używam wszystko w miarę regularnie - nie zapominam o codziennej pielęgnacji twarzy, odświętnej też (maseczki 2 razy w tygodniu). Jedyne, o czym czasem "zapominam" to krem do stóp, choć teraz to się zmieniło, bo zużyłam w końcu ten paskudny niby nawilżający balsam do stóp No36 i smaruję stopy kremem do rąk :)

5. Duma.
 Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?

Myślę, że to będzie podkład i tusz do rzęs. Nie mogę ich rozdzielić, bo tylko w parze dają pożądany przeze mnie efekt. Podkład ze względu na moje rumieńce, które wolę maskować, a tusz pomaga zapanować nad moimi rzadkimi i prostymi rzęsami.
Dodam też do listy perfumy, bo zapach to jest to, co wyróżnia każdą z nas :)

6. Pożądanie.
 Jakie atrybuty u płci przeciwnej uważasz za najatrakcyjniejsze?

Z wyglądu zewnętrznego: piękne, duże brązowe oczy, najlepiej brunet, wysoki, miś do przytulenia i nie tylko. Z poczuciem humoru, szczyptą egoizmu, cieszący się chwilą, ale myślący o przyszłości. Zadbany, pachnący i kochany. Wypisz wymaluj mój przyjaciel od dawna, chłopak od lat 5 a mąż od 2 :)

7. Zazdrość.
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?

Jako prezenty sprawdzają się u mnie kosmetyki do kąpieli. Do pielęgnacji twarzy podchodzę bardzo starannie i sama wolę dobrać sobie krem pod oczy niż być skazana na coś, z czego nie będę zadowolona, a kłamać nie lubię. Jeżeli chodzi o perfumy, to te mogę dostawać jedynie od mamy i męża - oni wiedzą jaki zapach mi się podoba, z którym najlepiej się czuję :)


TAGuję:

oraz wszystkie inne blogerki, które chcą odpowiedzieć na ten TAG :)



10 komentarzy:

  1. Nr 6 mój chłopak też ma w sobie te zalety,za to go kocham,chłopak od 6lat i mąż już niedługo:D


    Dziękuję,dziękuję i jeszcze raz dziękuję za otagowanie świetny Tag:)
    Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za zaproszenie do zabawy! Bardzo mi się podobają Twoje odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Odpowiedzi szczere jak na spowiedzi :D

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się czytało:) wiele odpowiedzi sprawdziłoby się u mnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałam otagowana niedawno, ale za cholerę nie wiem czy mam jakiś drogi kosmetyk XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jest :D Ma się dużo tanich, a tych drogich jakby mniej :D

      Usuń
  5. Zdecydowanie zgadzam się z 5!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!