Superpharm - nowości, promocje, przeceny - gazetka od 15.03.

I znów gazetka Superpharm :)
Obowiązuje od 15 marca.


Link do całej gazetki jest tutaj.

W promocji m.in. są: peelingi Joanna Naturia - 3,69 zł, L'Biotica płatki pod oczy 3x2 szt za 8,99 zł, Lipsmackersy Cola, Fanta, Sprite - 7,99 zł, a z kartą Lifiestyle masła do ciała Joanna Naturia w cenie 6,49 zł.

 Ja na pewno kupię dwa peelingi Joanna, bo brakuje mi takich małych buteleczek. A co więcej, to się okaże z każdym kolejnym obejrzeniem gazetki :)

11 komentarzy:

  1. Biovax za 10 zł!? grzechem by było nie skorzytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie!!! przez ciebie wpadnę w depresję:D
    Dlaczego u mnie nie ma Superpharm:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przez Ciebie :D Mnie kusiłaś pędzelkami EcoTools co kupiłaś :D

      Usuń
  3. ale to coś kombinowane z tym Biowaxem... wczytam się bliżej 15-ego, bo widzę parę smacznych kąsków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi właśnie też nie pasuje z tymi produktami za 10 zł, bo jest gwiazdka, a tam, że zakup powyżej 30 zł, co się nie będzie pewnie kalkulować.

      Usuń
  4. Same kuszące propozycje... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ rewelacyjne promocje, jeny dlaczego najbliższa Superpharm w warszawie....:(!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko kupię te peelingi, bo na więcej nie mam ochoty :D

      Usuń
  6. skąd ta gazetka, nie mogę jej znaleźć na stronie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!