Paczuszka z pędzlami :)

Zgodnie z TAGiem Muszę to mieć, zakupiłam we środę trzy pędzelki, a dziś znalazły się u mnie. Jest to Hakuro H50s, Hakuro H79 oraz Maestro 790 r.0. 

 







Pędzle zostały dostarczone w kopercie bąbelkowej, a dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową.





Każdy pędzel był zapakowany w folię





Pędzel Hakuro H50S ma włosie zabezpieczone plastikową koszulką






Pędzle są mega milusie w dotyku.
Maestro 790r0 do eyelinera jest giętki i sprężysty.
Włosie Hakuro H79 też jest sprężyste, ale miłe i nie drażni skóry.









Hakuro H50s ma dość zbite włosie - myślałam, że będzie bardziej twarde, ale jest tak pluszowe i miziaste, że tylko chciałabym go dotykać :D




Mam nadzieję, że będzie dobrze nam się współpracowało. Pewnie niedługo zamówię kolejne pędzle :)


17 komentarzy:

  1. Ten z białym włosiem mam zamiar sobie zamówić,gdzie zamawiałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro od LadyMakeUp.pl W notce masz link do jej aukcji. Pędzle Hakuro też możesz kupić na stronie makeupbox.pl a Maestro na maestrobrush.pl

      Usuń
    2. No widzisz gapa ze mnie nie zauważyłam linku,chyba też tam zamówię:)*

      Usuń
  2. Czekam drugi tydzień na moje "podróżne" pędzelki z EcoTools :) jak już się z nimi zaprzyjaźnię to może w końcu się zdecyduję na jakieś pędzle Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam zamówić właśnie EcoTools któryś zestaw, ale wybrałam na razie Hakuro i Maestro :) Do brązera kupię EcoTools :D

      Usuń
  3. H79 mam ;) i myślałam, że będzie troszkę mniejszy, w sumie to przeszkadza mi trochę, że są takie długaśne te pędzelki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest dość długi :) Ja za to myślałam, że ten H50s będzie dużo mniejszy, ale dla mojej twarzy ta wielkość jest idealna :)

      Usuń
  4. Super pędzelki:) lubię Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam z nimi przygodę i nie wątpię, że będę miała niedługo ich więcej :D Czuję, że będzie tak samo jak z cieniami Inglot :D

      Usuń
  5. Tez by mi się takie przydały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam praktycznie od najpotrzebniejszych :)

      Usuń
  6. a ten taki wygięty to do cieni?kresek eyelinera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maestro 790 r. 0 jest do eyelinera :) Mam nadzieję, że takim wygiętym lepiej mi będzie robić kreski :D

      Usuń
  7. Doskonały wybór z tymi pędzlami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że będą się dobrze sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pędzle Hakuro :)
    Także gratuluję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o zakupie kilku pędzli tej firmy, ale na razie moje zasoby finansowe mi na to nie pozwalają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!