Oliwienie dłoni - oliwkowy krem do rąk Isana

Ten krem leżał w mojej szafce kosmetycznej od września. Zaczęłam go używać go w styczniu i powoli jest ku skończeniu.

Mogę powiedzieć, że jak na tą półkę cenową to kosmetyk jest świetny.

A mowa o Oliwkowym kremie do dłoni Isana, który kosztuje ok. 4 zł/poj.100 ml, a dostępny jest w Rossmanie.




Krem zapakowany jest w standardową tubkę, która wykonana jest z miękkiego, matowego plastiku - nie wysuwa się z nakremowanych dłoni. Otwarcie się nie zacina, nie łatwo otwiera, ale nie ma ryzyka samowolki i desantu produktu ze środka. 
Zapach bardzo podobny do mleczka oliwkowego tej samej firmy - nie jest intensywny, szybko wietrzeje i nie dusi otoczenia.
Konsystencja jest dość gęsta, ale łatwo się rozprowadza pozostawiając na skórze delikatną, ochronną mgiełkę - nie jest to tłusty czy tępy film, bardziej satynowe wykończenie. Produkt wolno się wchłania czy też ulatnia ze skóry, więc trzeba go albo dobrze wmasować, albo założyć rękawiczki - ja sobie robię taką kurację rękawiczkową na noc co jakiś czas: ostatnio na paznokcie nakładam po kropelce z rybki keratynowej DermoGal, wmasowuję w skórki i paznokcie, do tego gruba warstwa kremu i rękawiczki bawełniane. Po takim seansie skóra dłoni wygląda o niebo lepiej.
Skład całkiem przyjemny - pomijając 5 parabenów jest gliceryna, pantenol, masło kakaowe i olej z oliwek.
Kosmetyk jest wydajny. Wystarczy kropla wielkości pestki wiśni i całe dłonie są nakremowane. Skórki po użyciu kremu są wygładzone, paznokcie też mają ochronną powłoczkę.
Po wykończeniu kremu do stóp, ten z powodzeniem świetnie się sprawdza jako następca - stopy są gładkie, pięty delikatne w dotyku, a paznokcie i skórki zadbane.


Oceniam ten krem jako idealny. Na pewno do niego wrócę, bo i śmiesznie niska cena, i bardzo dobre działanie, skutecznie zachęcają do jego kupna.
W kolejce aktualnie mam dwa kremy - jeden też z Isana z olejkiem arganowym, a drugi to różany krem Gracja (Miraculum), który dostałam od mamy (ten pójdzie na pierwszy ogień).

A jakie są Wasze sprawdzone, dobre i tanie kremy do dłoni?


22 komentarze:

  1. miałam go dawno temu ale byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niska a i dobry jest w działaniu.

      Usuń
  2. nie miałam, wart spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale kiedyś będąc u babci użyłam właśnie takiego, tylko chyb aloesowego no i po 1 użyciu to dla mnie był taki sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ten nie narzekałam, a z Isany miałam jeszcze ten z mocznikiem 5% i też był świetny.

      Usuń
  4. ja lubię jak konsystencja kremu jest lekka, taka delikatna. nie wymagam wiele od kremu. nie lubię i nie sięgam po takie które są gęste i tępe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję kremy do rąk praktycznie tylko na noc, więc dla mnie musi być konkretny :)

      Usuń
  5. Muszę kupić te rybki i rękawiczki bawełniane,może coś mi pomoże na moje nieszczęsne dłonie:)
    Kremik też wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybki polecam, nawet na całe dłonie, bo jedna sama na paznokcie to starcza na ok. 3 razy :)

      Usuń
  6. Oliwka jest zdrowa ale niestety oprócz jedzenia to jakoś nie przepadam za kosmetykami z tym składnikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używam za to oliwek do ciała, bo nie lubię tłustości, ale za to w kosmetykach uwielbiam :)

      Usuń
  7. ;O ooo fajnie wiedzieć zwrócę na niego uwagę następnym razem. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Z Isana polecam jeszcze ten z mocznikiem 5% :)

      Usuń
  8. ja wolę wersję z mocznikiem 5 % urea, świetnie odżywia moje suche łapki

    zapraszam do mnie
    mam nadzieje ze Ci sie spodoba
    moze poobserwujesz?

    kiss kiss :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersję z mocznikiem też miałam i tak samo uważam, że jest to świetny krem :)

      Usuń
  9. Mi się skończył rumiankowy i wczoraj się zaopatrzyłam w tę oliwkową wersję.Niestety satynowe wykończenie to silikon... ale cena śmieszna, a krem był mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zużyć go do smarowania stóp :)

      Usuń
  10. Potwierdzam wszystko co napisałaś! Wprawdzie używam kremu zaledwie od kilku dni, ale przy tych wszystkich innych drogeryjnych kremach wypada najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. też czesto wracam do tego kremu - w ogóle to lubie wszystko co oliwkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno kupię jak będę na jakiś zakupach, aktualnie używam kremu z biedronki, też za 4zł. Ale jest średni ... ;/ + Bardzo fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!