Odważ się na zmianę, czyli sephorowa akcja wymiankowa.

Jak już pewnie wiecie, Sephora zorganizowała akcję pod tytułem "Odważ się na zmianę".
Wystarczy przynieść do perfumerii swój stary kosmetyk (może być przeterminowany, nowy, używany, puste opakowanie), np. puder prasowany, a na podkład w kompakcie/płynie, puder prasowany marki Sephora dostanie się zniżkę 50%. Warunkiem dodatkowym jest posiadanie karty klubowej Sephora. Ale jeżeli nie macie, to się nie martwcie. Przy zakupie wystarczy powiedzieć, że chcecie ją założyć.

Promocja trwa do jutra, więc jeżeli chcecie skorzystać to musicie się spieszyć :)

Ja nie mogłam nie skorzystać. Obczaiłam na stronie, jakie produkty są dostępne w tej wymianie. Przeleciałam pudełko z kosmetykami i wybrałam do wymiany puder mozaikowy Basic - już sięgnął denka, więc nie było mi go żal oddać. 



A wczoraj wzięłam puder pod pachę i pomaszerowałam do Sephory.

Zainteresowanie akcją było dość spore, bo był lekki tłok. W perfumerii został ustawiony stand z kosmetykami, które zostały przeznaczone do wymiany.

Nie było ich już dużo, jednak jeszcze się załapałam. Oczywiście zakupy robiłam na szybko i dopiero w domu zobaczyłam, jaki wzięłam. Mam Puder brązująco-rozświetlający w odcieniu 01 clair/light.  Ale to tak jest jak się nie czyta opisu, a tylko szuka jasnego koloru ;) Chciałam matowy, mam z drobinkami :D


Po otwarciu w domu się przeraziłam - drobinki i róż - to nie w moim stylu, pomyślałam. 



Ale jestem miło zaskoczona. Kolor nie jest mocny, drobinki nie są brokatowe. Całość prezentuje się całkiem całkiem. No i zapach. Lekko słodki, troszkę zbyt nachalny, ale ujdzie w tłumie.

Lewa strona: kolory osobno. Prawa strona: kolory zmieszane

Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracowało.

Czaję się jeszcze na kredkę do oczu Nano Liner, która po rabacie kosztowałaby 13 zł :)

A czy Wy skorzystałyście z tej akcji wymiankowej? Co oddałyście i kupiłyście w zamian? 


13 komentarzy:

  1. Niestety najbliższy sklep sephory mam około 100km. Więc wielka szkoda. Puder który wybrałaś wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) a ten z basic też miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi jakoś nie po drodze do sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie zmieniłaś wygląd bloga:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jeszcze nie to, o co mi chodziło, ale jest dobrze :D

      Usuń
  5. Ej nie wygląda wcale źle:)
    Poza tym drobinki w opakowaniu to jeszcze nic.Czasem na skórze sa niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie wizualne straszne, ale po użyciu jest całkiem całkiem :)

      Usuń
  6. A ja nie skorzystałam i pewnie nie skorzystam. A szkoda, bo było kilka ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie odważam ;)
    Mam to, co lubię i jakoś nie po drodze mi wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam tego sklepu w pobliżu:(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Sephorę mam 75 km od siebie ;) ale ładny ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie ci z nim dobrze, mam juz 3 sztukę i zawsze kupuję jak tylko widzę denko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty z Sephory, myślę że będziesz zadowolona z tego pudru :)Ja też skorzystałam z tej promocji i kupiłam rozświetlacz i trio - bronzer,puder,rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!