Makijażowo #10: pomaluj mój świat na żółto i fioletowo.

Szybki dzisiejszy makijaż :)
Za oknem zrobiło się mega wiosennie, więc i zrobiłam nietypowe jak na mnie połączenie kolorów. Z reguły kolory jakie ze sobą łączę, są w granicach tej samej barwy (np. brązy i beże), ale czas zmienić coś w makijażu. 







Użyłam:
- bazy pod cienie Kobo
- cieni Inglot (żółty nr 364M oraz 439P)
- białego perłowego cienia z paletki podwójnych cieni Manhattan
- tuszu do rzęs Wibo Growing Lashes


Muszę zajrzeć do Inglota i poszukać intensywnego fioletowego ciemnego odcienia, bo taki właśnie widziałabym w tym makijażu.






Jutro powinny do mnie zawitać pędzle Hakuro :)) I zrobiłam też zamówienie z BU - hydrolaty: oczarowy i różany oraz puder bambusowy z jedwabiem.

Już nie mogę się doczekać :D

A i jeszcze muszę kupić podkład w jasnym odcieniu, bo Revlon niestety się już kończy.

Szukam takiego o średnim kryciu i w odcieniu zbliżonym do 150 Buff Revlon CS do cery suchej i normalnej - macie może jakieś propozycje?



17 komentarzy:

  1. Nie przemawia do mnie połączenie żółci i fioletu- fiolet mi się jakoś z pomarańcza widzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet ładnie z zielenią wygląda ;)

      Usuń
    2. Z pomarańczą już go miałam :D Muszę kupić porządną morelkę/pomarańczę i intensywny fiolet :)

      Usuń
  2. ładny ten makijaż. Kolorowy, wiosenny, ale w miarę delikatny :) Ja mam z BU poder bambusowy i perłowy. Uwielbiam je. Może, jak te mi się skończą, zamówię ten bambusowy z jedwabiem :) I mam ten hydrolat różany, cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hydrolat różany wzięłam dla siebie na naczynka, oczarowy dla męża :)

      Usuń
  3. żółć jest trudnym kolorem do opanowania - ja się tej sztuki jeszcze nie nauczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz żółty kolor na powiekach miałam będąc nastolatką :D Potem rzuciłam się w srebra i srebro-brązy, a teraz chyba dorosłam do kolorowych makijaży :)

      Usuń
  4. Świetny lekki wiosenny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo się bałam, że nie wyjdzie, ale efekt końcowy mi się spodobał :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!