Kuferek lakierowy ZołzAnny.

Posiadam dużą ilość lakierów. Nawet nie wiem ile ich jest, ale coś ok. 50 sztuk.
Lakierowy projekt denko upadł, bo kolory w nim mam bardziej jesienne, a teraz marzą mi się same kolorowe paznokcie.
Nie przedłużając - czas zaprezentować mój lakierowy arsenał. Brakuje odżywek, top coatu, białego, czarnego lakieru oraz niektórych z LPD oraz złotego Safari i brokatowego Sensique :)


Lecę po kolei kolorystycznie :)


Żółcie


* W7 - 64 Sheer Lemon,
* H&M - Yellow,
* Verona, Butterfly Maxima nr 244,
* Golden Rose, Paris nr 209,

Pomarańcze/czerwienie


* Borghese nr B200 D'Oro Peach F,
* Golden Rose, Miss Selene nr 191,
* Golden Rose, Pretty Color nr 176,
* Magic Visage, Glamour bez numerka,
* Golden Rose, Miss Selene nr 142,
* Golden Rose, Miss Selene nr 141,
* Magic Visage, lakier do zdobień nr 4

Bordo/wiśnie



* Sensique, Oriental Dream nr 260,
* Sensique nr 137,
* Golden Rose, With protein nr 342,
* Golden Rose, Fashion Color nr 46,
* Wibo, Expres Growth nr 354
* Eveline, Holografic Shine nr 407
* Eveline, Holografic Shine nr 409


Fiolety


* Golden Rose, With protein nr 230,
* Golden Rose, With protein nr 248,
* Golden Rose, Pretty Color nr 119,
* Golden Rose, Miss Selene nr 227,
* Golden Rose, Miss Selene nr 202,
* Golden Rose, Fashion Color nr 90
* Golden Rose, Matte nr 08
* Eveline, Holografic Shine nr 403
* Eveline, Holografic Shine nr 405

Granaty/niebieskości


 * Magic Visage, lakier do zdobień nr 33,
*  Sensique, Sensual Color nr 240,
* Sensique, Oriental Dream nr 265,
* Golden Rose, With protein nr 352,
* Golden Rose, Miss Selene nr 16,
* Golden Rose, Miss Selene nr 204,
* Golden Rose, Miss Selene nr 205,
* Golden Rose, Miss Selene nr 206,

Srebra/szarości


* Golden Rose, Paris nr 223,
* Wibo, Express Growth nr 347,
* Golden Rose, Nail laquer nr 114,
* Eveline, Holografic Shine nr 406

Zielenie/turkusy


* Golden Rose, With protein nr 318,
* Verona, Butterfly Lifestyle nr 321,
* Golden Rose, Paris nr 225,
* Golden Rose, Paris nr 230,
* N.Y.C., nr 206B East Village,
* Golden Rose, Classics nr 166

Jak widać troszkę ich mam, praktycznie z każdego koloru kilka odcieni :) Wybór więc mam duży :D


28 komentarzy:

  1. ale kolekcja extra ;) żółte mnie zachwyciły i jakiś żółty stał się moim must have ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi Ci o żółtko to polecam Paris, tylko konieczna jest baza pod niego, bo barwi płytkę bardzo mocno, a jeżeli pastel to ten z H&M jest dobry.

      Usuń
  2. czerwieni śliczne i te najbardziej uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Golden Rose 352 z granatów i niebieskości jest fenomenalny.Musze go mieć!Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest piękny kolor - już go przedstawiałam na blogu bliżej :)

      Usuń
  4. sporo tego :)
    mi chyba jeszcze nigdy nie udało się zużyć lakieru do końca, więc nie ma co mówić nawet o lakierowym denku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie :D Chociaż mam dwa lakiery, które są już na kilka użyć tylko :D

      Usuń
  5. Spora kolekcja:):)
    Ja bym zrobiła aktualizację swojego zbioru ale brakuje mi weny do robienia zdjęć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skorzystałam z ładnej pogody i wolnego czasu :D

      Usuń
  6. h&m yellow mi się podoba :D a GR Paris 209 i 225 też mam są super, w ogole ta seria jest super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Paris rzeczywiście jest dobra, ale trzeba uważać, bo barwi płytkę.

      Usuń
  7. podoba mi się - taka duża ilość i z każdego odcienia różne tonacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nawet zmiana odcienia o ton może dać świetny efekt.

      Usuń
  8. bardzo ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcję masz ogromną! Lubię czytać (a przede wszystkim oglądać) takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale mój portfel nie bardzo :D

      Usuń
  10. Fajna kolekcja nie przejmuj się ze mną jest już źle bo niebezpiecznie zbliżam się do 100

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się teraz wysypują z koszyczka, a jakbym miała setkę to mąż by zwariował :D

      Usuń
  11. super kolekcja, kilka z nich już zapamiętałam i będę szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest zawsze :D Ja też jak patrzę po blogach to zapisuję co ciekawsze numerki :D

      Usuń
  12. 318 pokażesz na pazurkach? bardzo ładnie wygląda

    ładny zbiorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose with protein 318 z zieleni? to są drobinki turkusowo-zielono-niebieskie w bezbarwnej bazie :) Pokażę go w zestawieniu z GR Paris 225 :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!