Kuchennie: błyskawiczna sałatka z pora, fasolki i jajka.

Na dzień dobry w sobotnie przedpołudnie przychodzę do Was z mega szybka i ultra łatwą sałatką.  Potrzeba do niej w sumie tylko 4 składników.

A oto i one:


Ja zużyłam:
- pół puszki czerwonej fasolki
- dwa jajka ugotowane na twardo
- jeden por
- na zdjęciu jeszcze brak majonezu - ja dodałam dwie łyżki
- sól i pieprz

Ugotowane jajka przekroiłam na pół, wyciągnęłam żółtka i rozgniotłam je widelcem w miseczce, a białko pokroiłam w kostkę. Fasolkę przelałam wodą i każdą przekroiłam na pół. Por posiekałam na drobne kawałki. 


Wszystko wsypałam do miseczki, pomieszałam i dodałam dwie łyżki majonezu, znów wymieszałam i przyprawiłam solą i pieprzem.

A tak wyglądał efekt końcowy :)



Do tej sałatki można dodać jeszcze gotowaną pierś kurczaka, kukurydzę i świeżą natkę pietruszki.

Smacznego :)


18 komentarzy:

  1. Wiesz co narobiłaś mi smaka,chyba dzisiaj ją zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas przyda się odskocznia od kosmetyków :D

      Usuń
  2. Tania i szybka czyli cos dla mnie, wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Praktycznie takie produkty ma się zawsze w domu :D

      Usuń
    2. ale ślinotoku dostałam :P śliweńka

      Usuń
    3. Ja wiem, że Tobie Śliwka to mało potrzeba :D

      Usuń
  3. Pyszna na pewno. muszę koniecznie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest smaczna i łatwa w przygotowaniu :)

      Usuń
  4. Wygląda apetycznie, ale ja jestem zrażona do pora- kojarzy mi się z takim oślizgłym czymś pływającym w zupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem z porem w zupie :D Od kiedy większość zup robię miksowanych ten problem zniknął :D

      Usuń
  5. Wygląda obłędnie! Mmm :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów :)
    Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obłędnie smakuje :) Też dodałam :D

      Usuń
  6. Chętnie bym przekąsiła! Mogę się wprosić na wyżerkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sałatki , trochę ostatnio zaniedbałam ale muszę do nich wrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Są szybkie i łatwe w przyrządzaniu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!