Zakupy z ostatnich tygodni.

Dziś zbiorczy post zakupowy :)


Najpotrzebniejsze produkty ;)

Tonik ogórkowy Ziaja (6 zł/200ml) - kończy mi się ten z Celii z kolagenem i nagietkiem, więc kupiłam zapasowy. Mam zamiar jednak skręcić taki ogórkowy tonik samodzielnie, więc w tym celu kupiłam również glicerynę (1,50 zł/30ml).

Szampon brzozowy Barwa = dużo dobrego słyszałam o szamponach tej marki. Do wyboru był jeszcze pokrzywowy, rumiankowy, z czarną rzepą oraz ze skrzypem polnym (ok. 4 zł/250ml). 

Pianka do mycia twarzy z ginko i ogórkiem Rival De Loop (4 zł/25ml). Potrzebna mi była taka buteleczka z pompką do rozrabiania szamponu do włosów.

Masło do ciała z wyciągiem z pestek winogron Be Beauty (ok. 6 zł200ml). Kupiłam na zapas, bo niedługo skończy mi się ten nawilżający mus do ciała z Avon.

Krem oliwkowy Ziaja (3 zł/50ml). Zamiennie z maścią oliwkową będę go stosować do smarowania ust wieczorem.

Płyn dwufazowy Marion (5 zł125ml). Kupiłam z ciekawości. Aktualnie mam dwufazówkę Ziaja i jednak mi ona nie pasuje. Do wyboru był jeszcze płyn zwykły z różową nakrętką.
Kapsułki Gal, odżywka keratynowa (ok.8 zł/48 kaps.). Będę jej używać do wzmocnienia paznokci między zmianą lakierki ;)

Jak widać, zakupy skromne. Jedynie najpotrzebniejsze produkty oraz zamienniki aktualnie się kończących :)


Pozdrawiam serdecznie :))



22 komentarze:

  1. Miałam ten płyn Marion, jest fajny, ale ten zapach jest średni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go użyłam raz i moim zdaniem jest dużo lepszy od Ziaja.

      Usuń
    2. Wszystko jest lepsze od Ziaji, włączając w to wodę z mydłem :D

      Usuń
  2. Świetne zakupy:)))

    kochana zostałaś przeze mnie otagowana http://makeupkama.blogspot.com/2012/02/tag5-kosmetycznych-rzeczyktorych-nie.html Mam nadzieję że odpowiesz na TAG:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno napiszę post z tym TAGiem :)

      Usuń
  3. ooo a takich rybek to jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je znalazłam jak robiłam zamówienie z apteki doz.pl :D

      Usuń
  4. Zielono u Ciebie :) tonik mam i używam, a na masło do ciała czaję się od dłuższego czasu, ale u mnie nie ma :( też będę musiała popatrzyć, bo oprócz żeli pod prysznic dla reszty zamienników brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam jak zobaczyłam wszystko na zdjęciu :) Wiosna idzie :D

      Usuń
  5. fajne naturalne kosmetyki :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się w miarę wczytywać się w składy :) oczywiście czasem nie wychodzi :D

      Usuń
  6. Ja z tych rzeczy mam tylko tonik z ziaji, tani i bardzo dobry. Robi to co tonik robić powinien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik ogórkowy już mam chyba z 4 raz, czyli rzeczywiście musi być bardzo dobry, że do niego wracam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Ziaję, mam sporo produktów z tej firmy. Toniku ogórkowego jeszcze nie miałam, poluje na ogórkowy krem by rozjaśnił mi kilka piegów, jeśli to możliwe. Za to oliwkowy krem był dla mnie za tłusty. Masełko bym chętnie przetestowała. Obserwuję i czekam na opinię toniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam kremu ogórkowego, więc niestety nie pomogę. Krem oliwkowy ja stosuję na usta i czasem na paznokcie :) Recenzja toniku na pewno się pojawi :)

      Usuń
  8. widzę zaszalałaś super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zakupy z ostatnich dwóch tygodni :D Jak na złość się wszystko kończy naraz :D

      Usuń
  9. Mam ten tonik z ziaji, bardzo go sobie cenię. A fajnie, że pokazałaś tą piankę z rivala. Bo chyba ją sobie kupię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piankę kupiłam ze względu na opakowanie. Potem na KWC przeczytałam, że ma dobre opinie :)

      Usuń
  10. Musze się nareszcie wybrać do apteki po takie kapsułki, wiszą na mojej liście od wieków. Tonik ogórkowy bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapsułki mają nieziemski, odświeżający zapach :) Jedną już wczoraj zastosowałam i muszę stwierdzić, że jak na pierwsze spotkanie to jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  11. uwielbiam masełka z biedro:)a i peeling borówkowy:) cudowny zapach...

    ja właśnie zaczynam prowadzenie bloga z moimi zdobyczami z sh jeśli miała byś ochotę wpaść zapraszam:) i oczywiście obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!