TAG: Nigdy nie wychodzę bez...

Pewnie ostatnia dodam ten TAG :D

Zostałam oTAGowana przez Dorotę z blogu Tylkopolskiekosmetyki - serdecznie zapraszam Was do jego odwiedzenia, a właścicielce bardzo dziękuję :)

Zasady:

1. Podaj 5 produktów kosmetycznych, łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie "must have" na wyjście (można dołączyć zdjęcie).

2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją,  kto Cię otagował.

3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.


A więc ja nigdy nie wychodzę z domu bez:

1. Podkład, korektor pod oczy i puder. Aktualnie używane to Revlon CS, Inglot AMC oraz mozaika Basic.


2. Tusz do rzęs, żel do brwi i biała kredka - Wibo Growing Lashes, Delia Onyx i NYX


3. Perfumy - do zdjęcia chwyciłam akurat Versace Bright Crystal, ale mam też m.in. Incandessence czy Escada Absolutely Me.


4. Ochraniacze na usta - Carmex, LipSmacker o smaku gumy balonowej oraz Rimmel Airy Fairy


5. Mniej kosmetyczny gadżet, jednak mi bardzo potrzebny - nawilżające krople do oczu Genteal HA.


I na końcu kompletnie niekosmetyczne rzeczy, jednak bez nich w 100% się z domu nie ruszę: zegarek i biżuteria. 


Oraz portfel, karta ciąży oraz telefon :)



Większość z Was zrobiła już ten TAG, więc nie TAguję konkretnych osób - te, które jeszcze nie zamieściły swoich odpowiedzi, a chcą się dołączyć - serdecznie zapraszam :)

9 komentarzy:

  1. czyli same najpotrzebniejsze rzeczy:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same potrzebne drobiazgi. Lubię Versace Bright Crystal

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że zainstalowałaś pompkę do podkładu (jak pisałaś ostatnio). świetnie że pasuje - muszę to wykorzystać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myślę o zakupie ColorStay'a. Pytanko: pompkę dokupiłaś, czy wzięłaś od innego kosmetyku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka jest od serum do zniszczonych końcówek Avon i pasuje do buteleczki Revlonu idealnie :)

      Usuń
  5. A ja jeszcze nie próbowałam Revlon Corostay. Zdecydowanie wskazałaś bardzo potrzebne rzeczy. Miło mi, że odpowiedziałaś na tag i o mnie wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez biżuterii czuje się taka... naga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zużywam serum do końcówek po to by zamontować pompkę w colorstayu :D bardzo dobry ten patent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!