Szybkie zakupy w Naturze.

Oglądałam ostatnio nową gazetkę Natury i znalazłam dla siebie kilka produktów.

Kupiłam zapas szczoteczek i past do zębów Signal, mąż wziął dezodorant Axe Dark Temptation - uwielbiam ten zapach :)

A ja się skusiłam na mleczko+tonik z serii Kozie Mleko Ziaja. Niedługo skończy mi się to ogórkowe, więc zapasowe musi stać w szafce. Cena to 6,49 zł

Kierując się w stronę kasy przyuważyłam żele pod oczy Flos-Lek. Chciałam któryś kupić na doz.pl, ale korzystając z okazji zakupiłam ten ze świetlikiem i babką lancetowatą. Mam nadzieję, że pomoże mi w walce z opuchlizną. Kosztował 7,69 zł.
W najbliższych dniach zrobię zamówienie na stronie biochemiaurody.com, wezmę żel hialuronowy i myślę, żeby mieszać oba te żele i stosować taką mieszankę wieczorem.

A oto moje zakupy: żel i mleczko :)




14 komentarzy:

  1. Ja jutro pędzę do natury:)
    Szkoda, bo u mnie nie ma flosleku o ile się nie mylę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie było, a dziś zobaczyłam chyba wszystkie rodzaje (dużo pudełeczek stało) i były oznaczone plakietką "Nowość", więc może u Ciebie też będą :)

      Usuń
  2. fajne zakupy, widzę Floslek, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam zamiar kupić ten żel hialuronowy (już mam nawet w koszyku od jakiegoś czasu, tylko czekam na stypendium :D ) i jeszcze parę rzeczy ze zrobsobiekrem.pl Tam wychodzi trochę taniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam w koszyku zapisany :D
      Ale teraz weszłam na tą stronę i dostałam oczopląsu :D

      Usuń
  4. I nowy zakup zawiera coś pod oczy, oby spisał się lepiej niż poprzednik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Floslek widziałam ostatnio na półce, ale nie w Naturze i zastanawiałam się czy warto :) daj znać jak Ci się będzie sprawował, bo moje biedne studenckie oczy już nie dają rady i puchną od niewyspania... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak byś mogła to daj znać, jak się sprawuje ten mały produkt. Szukam czegoś pod oczy dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. kurcze mi te mleczko ze wzgledu na sklad nie podpasowalo :)

      Usuń
  8. zele pod oczy Flosek- moja milosc od 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę testować teraz każdy żel po kolei :) Zaczęłam od tego z babką :D

      Usuń
  9. Na pewno dam znać jak się sprawuje :) Zacznę go używać od przyszłego tygodnia, bo teraz jeszcze męczę ten pietruszkowy krem Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!