Pędzel kabuki Basic.

Pędzel ten kupiłam pod koniec października zeszłego roku. Jest to pędzel przeznaczony do nakładania pudrów mineralnych. Kosztował 11 zł. Dostępny jest w drogeriach Schelcker. 
Kupiłam go aby nakładać bronzer.





Pierwsze, co mnie uderzyło po wyjęciu pędzla z pudełka, to zapach. Włosie delikatnie mówiąc nieprzyjemnie pachniało sztucznością. Przy wypraniu wypadło kilka włosków, ale zapach dalej się utrzymywał i utrzymuje nadal, mimo że pędzel nie spędzał czasu w tym plastikowym pudełku, tylko stał wolny. 

Na początku pędzel mi się podobał - ładnie rozprowadzał bronzer, nie robił plam, dobrze rozcierał granice, ogólnie był dobry. Zostawiał troszkę włosków na twarzy, ale myślałam, że z częstotliwością prania i używania przestaną wypadać.
Niestety, z każdym praniem ciągle gubi włoski, niektóre nie mogą do końca wyjść i tak wystają nad całość. 

Pędzel był prany w szamponie dla dzieci, potem myłam go odżywką, żeby zmiękczyć troszeczkę włoski (miałam nadzieję, że coś to da) i niestety, włosie stało się nieprzyjemnie szorstkie i chropowate - drapie twarz i nie wyobrażam sobie żebym miała nim nałożyć na całą twarz puder. 
W sumie mogłam się liczyć, że pędzel ze sztucznego włosia nie będzie super przyjemny w dotyku, ale ten po prostu z każdym praniem robił się coraz twardszy .No i ten zapach sztucznego włosia...
Już odłożyłam go do wydania. Mnie nie pasuje, może mojej kuzynce się przyda :)


 





















Ja osobiście nie jestem z niego zadowolona. Teraz prawdopodobnie będę czaić się na pędzel Eco Tools. Wiem, że on też jest ze sztucznego włosia, ale czytałam recenzje i w większości są pozytywne.

Jakie Wy macie wrażenia po używaniu tego pędzla? Może u mnie tylko się nie sprawdził i trafiłam na felerny egzemplarz z wypadającymi włoskami? Dajcie znać w komentarzach :)

I małe pytanie: chcę kupić te muślinowe ściereczki do mycia twarzy. Słyszałam, że w The Body Shop były 3 szt. w cenie ok. 25 zł. Może się orientujecie czy jest jeszcze ten zestaw? Nie byłam jeszcze w TBS, nie chcę też specjalnie tylko jechać żeby sprawdzić czy są :)

Dziękuję za pomoc :)

Pozdrawiam urodzinowo ;)




13 komentarzy:

  1. Ja go nadal używam ale nie jestem bardzo zachwycona.
    Też chciałabym pędzel EcoTools:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, a do bronzera używam dużego pędzla z Ecco tools, był drogi, ale nie żałuję ,że wydałam na niego 50zł, bo jest naprawdę wat tej kasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee, cieszę się, że go nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zadowolona z pędzla EDM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz lepiej sobie go odpuścić i dołożyć do innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Ecotools do pudru - polecam z całego serca, w promocji można go kupić za 27zł ;) w pędzle warto inwestować, choć często i w tych tanich zdarzają się perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam w zeszłym roku małe kabuki z Sunhades Minerals na Allegro za 8,9. Jest świetne! Innego mi nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądała go w drogerii ale jakoś mnie nie przekonała taki sztywny i twardy dobrze myślałam ze będzie drapał;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam z EcoTools pędzel do korektora i podkładu i oba są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam, nie wypadają mi z niego włosy i nie ma zapachu. Strasznie drapie twarz to fakt. Nie wyobrażam sobie jak można nakładać nim jaki kolowiek kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!