Nagietek na odświeżenie skóry - Celia, Tonik Kolagen + Nagietek

Tonik.
Jedne lubią, drugie nie stosują. 

Ja w swojej "kosmetycznej karierze" wypróbowałam niezliczoną ilość tego produktu. Z różnym skutkiem. 

Na szczęście już mam kilka toników, które są dobre. I ten jest jednym z nich. To Tonik do oczyszczania i odświeżania skóry Kolagen+Nagietek Celia. Kupiłam go w Tesco za 5-6 zł/poj. 200 ml. Producent to Dax Cosmetics :) 





Tonik ma identyczną buteleczkę i otwarcie jak mleczko, które opisałam TUTAJ - łatwo się otwiera, ale nie ma ryzyka wylania produktu, bo zatrzask trzyma dość mocno. Sama dziurka, przez którą wycieka produkt jest średniej wielkości.

Tonik ma delikatny, kwiatowy, nie drażniący zapach oraz lekko pomarańczowy kolor. 

Producent wywiązuje się z obietnic, poza jedną - nie zauważyłam, żeby moje zmarszczki się zmniejszyły pod wpływem zawartości kolagenu w tym kosmetyku. Za to dobrze tonizuje, odświeża i przygotowuje skórę do przyjęcia aktywnych składników kremu czy maseczki. Skóra po nim nie jest lepka czy nieprzyjemna w dotyku. Użyty po myciu twarzy wodą likwiduje nieprzyjemne ściągnięcie i podrażnienie. Nie spowodował żadnych szkód dla mojej twarzy, a przyjemnie mi się go stosowało.

Jeżeli macie tylko możliwość i używacie tego typu kosmetyk, to mogę Wam polecić ten tonik. Cena jest niska, gorzej z dostępnością. O ile kremy Celia w Rossmanie czy w Realu widziałam, tak ani toniku ani mleczka tej firmy moje oczy nie uchwyciły. Jak pisałam, ja go kupiłam w Tesco, tak jak mleczko :)

Będę musiała kupić tonik nagietkowy Ziaja i porównać oba produkty :)

P.S. Całkiem dobrze idzie mi lakierowy projekt denko. Aktualnie wykorzystałam prawie do dna TEN lakier i jestem z siebie dumna :) Jeszcze tylko 11 sztuk z LPD, nie licząc reszty w koszyczku (ok. 35-40 buteleczek)...


13 komentarzy:

  1. Ja lubię tonik nagietkowy Ziaji, tego jeszcze nie próbowała.
    Gratuluje zużyć, jeśli chodzi o lakiery do paznokci to jest wielka sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam ten Ziaja, ale to było dawno :) Ten jeden lakier mam jeszcze na góra trzy pomalowania, więc włączę go do lutowego projektu denko :)

      Usuń
  2. chciałam go juz kilka miesięcy temu kupić, ale sie nie udało.
    Nigdzie go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w Tesco i chyba jeszcze go widziałam w Realu :)

      Usuń
  3. Nie miałam tego toniku, ale pewnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, bo warto - cena niska, mnie nie podrażnił i dobrze działał na skórę :)

      Usuń
  4. Nie używałam, ale mam mleczko z Celii i jest super w porównaniu do płynu do demakijażu tego dwufazowego z Garniera :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko Celia używałam do demakijażu twarzy i jest tak samo dobre jak tonik :)

      Usuń
  5. też o nim kiedyś pisałam, sprawdzał się do czasu, po nim chyba mnie wysypało pod koniec butelki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już chyba z 3 butelkę, oczywiście z przerwami na ogórkowy Ziaja i nic mi nie wyskakiwało :)

      Usuń
  6. nie znam go, ciekawy
    wow 40 buteleczek lakieru- sporo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś miesiąc temu było 40, teraz mogło się troszkę zwiększyć :D

      Usuń
  7. Nie jestem pewna ale chyba go u siebie widziałam,i jest bardzo tani,na pewno przetestuje:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!