Malutkie zakupy ciuchowe.

Korzystając jeszcze z przecen zimowych w New Yorker zakupiłam te dwa ciuszki :)



Zależało mi, żeby bluzeczka była dłuższa i zakrywała brzuszek - ta jest świetna. Na bokach ma gumeczkę, więc idealnie pasuje do mojej aktualnej figury. Jest w kolorze kości słoniowej. Do wyboru jeszcze były kolory żółty, brązowy, czarny oraz bordowy.

Sweterek jest w kolorze ciemnego turkusu. Zwykły zwyklak :) Też chciałam dłuższy, bo nie lubię jak mi się cokolwiek podciąga do góry ;) Z kolorów jeszcze były niebieski jasny, brązowy, karmelowy, szary, granatowy i czerwony. Ja wybrałam jeden, ale chyba kupię jeszcze granatowy. Sweterków w szafie nigdy mało przecież :)


A teraz ceny:



Sweterek kosztował 29,95 zł, a bluzeczka 19,95 zł. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zdrapała cenówek i nie zobaczyła ceny początkowej :D



Tak więc jak widzicie, sweterek początkowo kosztował 79,95 zł, a bluzeczka 39,95 zł. Takich kwot nie dałabym na pewno za te ciuszki. Co innego przecena :D


I co najlepsze, ciągle się mieszczę w swój rozmiar :)

Powiększyłam lakierowy projekt denko o kilka kolejnych lakierów - tym razem mniejsze pojemności, więc mam nadzieję, że szybko pójdzie :D

 


4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!