LPD. Wieje nudą, czyli Sensique nr 134.

Kolejny lakier z LPD :)
Tym razem zwykły nudziak - Sensique nr 134.Cena ok. 5 zł, poj. 10 ml. Dostępny w Drogeriach Natura.
Kolor beżowy, wykończenie kremowe.





Pędzelek średniej wielkości, nie rozłazi się podczas malowania.  Łatwo nim malować paznokcie. Lakier ma dość gęstą konsystencję, dwie warstwy wystarczają na całkowite pokrycie płytki przez smug i prześwitów. 
Pierwsza warstwa schnie na wiór ok. 5 min, całości potrzeba ok. 20 min. 
Lakier trzyma się ok. 3 dni, więc standardowo.









Jako że kończy mi się tonik, postanowiłam pobawić się w małego chemika :D Kupiłam glicerynę i będę robić ogórkowy tonik :) Ciekawe jak mi on wyjdzie. W razie niewypału kupiłam ten z Ziaja :D

Po testach dam znać czy wyszedł i jak się sprawuje :)


14 komentarzy:

  1. Ładny lakier, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem sobie strzelę takiego nudziaka jako odskocznię od fioletów :)

      Usuń
  2. ładny, kilka warstw i będzie mleczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zamierzam kupić gliceryne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam za całe 1,48 zł :) Mam nadzieję, że tonik mi się uda :)

      Usuń
  4. a do mnie ten lakier nie przemawia. może dlatego, że jest zima i wolę cięższe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też nie bardzo się podoba, wolę kolorowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę kolorowe, ale czasem mi się nudzą :)

      Usuń
  6. zapraszam do siebie na rozdanie urodzinowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też takich lakier,ów nie lubię...jaki masz fajny kształt paznokci też bym chciała w kwadrat ale i coś nie wychodzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwadraty to ja miałam praktycznie ciągle, raz zrobiłam kształt migdałka i niestety, nie pasuje on do moich płytek, bo mam kwadratowe przy skórkach. Gdybym miała bardziej okrągłe to jeszcze jeszcze.

      Usuń
  8. Dobra odskocznia... taki delikatny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!