Lakierowy projekt denko #2

Lakierowy projekt denko #1 dalej trwa, jednak postanowiłam dołożyć jeszcze kilka lakierów, żeby mi nie było nudno nosić ciągle te same kolory. 

Tu są wszystkie lakiery włączone do LPD :)




Mam ich do zdenkowania całe  12 sztuk (na zdjęciach brakuje nudziaka z Sensique)






To są lakiery z LPD #1 

- GR Miss Selene nr 149
- Sensique nr 137 
- E.L.F Chocolate
- GR Sweet Color nr 48
+ Sensique nr 134 (brak go na zdjęciu)








A tak  prezentują się dodatkowe lakiery z LPD #2













 Same lakiery Golden Rose: Miss Selene oraz Fashion Color (przedstawiałam Wam go ostatnio).









  


Mam nadzieję, że tym razem pójdzie mi lepiej - dwa lakiery poszły na odstrzał, bo zgęstniały. W ciągu tego miesiąca chciałabym zużyć chociaż ze dwa-cztery lakiery z LPD :)

22 komentarze:

  1. Ambitne plany;) Powodzenia..

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, trzymam kciuki aby się udało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby mi się udało - są prawie same małe pojemności, więc myślę, że tym razem się uda :)

      Usuń
  3. powodzenia, moje lakiery są jak studnia bez dna:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kubełek z lakierami tak samo :D

      Usuń
  4. Zapraszam do mnie na rozdanie http://excellentprincess.blogspot.com/2012/01/niespodzianka-ziemia-egipska-do.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zacięcia. Mi z lakierami idzie kiepsko, bo rzadko ich używam. Moje pazurki znowu obcięte, żaden lakier nie wygląda na takiej długości ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się dziś złamał jeden, ale będę twarda i dam radę :D

      Usuń
  6. GR Miss Selene nr 149 też wykańczam, został mi chyba na raz, mam go już serdecznie dość:) dobry pomysł z tym projektem denko wśród lakierów do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już go troszkę zostało :) Ale takich metalicznych lakierów daję 3 warstwy - szybciej zużyję :D

      Usuń
  7. Ile lakierów, szok :) Również lubię miss selene, długo się trzymają. Szkoda tylko że słabiutko kryją i są takie malutkie :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tylko lakiery z denkowego projektu, mam ich dużo dużo więcej :) Ok. 50 szt będzie :)
      Lubię Miss Selene za to, że są małe, bo można je szybko wykorzystać i mają ładne kolory :)

      Usuń
  8. chyba też powinnam sobie taki projekt założyć :) chyba mnie zmotywowałaś :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Ja się zmotywowałam ciągłym ich przyrostem, więc któreś trzeba zużyć :)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam lakiery w kolorze nude!
    Jeśli lubisz kosmetyki marki Sleek MakeUp zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie te lakiery Miss Selene, są małe i bardzo poręczne. Masz tego tak dużo, że nie wiem który z kolorow najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wszystkie kolory podobają :D Dlatego lubię Miss Selene, bo są małe i się nie nudzą :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!