Czy ogórek zmyje makijaż? Mleczko Ziaja.

Ten kosmetyk zużyłam w ok. 3/4 pojemności, więc czas na recenzję :)

Mleczko ogórkowe do demakijażu i oczyszczania twarzy Ziaja. 
  Cena to ok. 6-8 zł, a poj.200 ml.


 

Butelka jest smukłej postury. Poprzednie opakowania mleczek i toników były niższe i grubsze. Nakrętka łatwo się otwiera - ja jeszcze nie uszkodziłam sobie nią żadnego paznokcia. Przy praktycznie codziennym otwieraniu plastik się nie zepsuł. Butelka ma wąskie wyjście, więc nie ma obawy, że za jednym razem zbyt dużo mi się produktu wyleje na płatek czy dłoń.

Zapach mleczka jest świetny - orzeźwiająca ogórkowa woń, choć troszeczkę słabiej wyczuwalna niż w bracie toniku. Nie powinien przeszkadzać w użytkowaniu.

Produkt ma konsystencję śmietany 12% - nie jest mocno gęsty, ale raczej nie spływa z płatka czy dłoni. Dobrze się rozprowadza na skórze, pozostawia lekko tłusty i lepki film - po zmyciu tonikiem lub żelem tłustość znika.


Kilka słów o działaniu.

Mleczko bardzo dobrze oczyszcza skórę z podkładu czy pudru. Nie stosuję go do oczu, więc nie wypowiem się odnośnie usuwania tuszu czy cieni, szczypania czy powodowania chwilowej mgły.

Mleczko używam tak: zamiast na płatek, wylewam tyle samo produktu na dłoń i mleczkiem jakby masuję twarz, a następnie ścieram je czystym płatkiem. Taką czynność wykonuję dwa razy. 

Nie zauważyłam, żeby zapychał pory - ja zawsze po demakijażu mleczkiem myję twarz żelem i wodą, więc mleczko za bardzo nie ma czasu zaszkodzić. Z nawilżeniem jest kiepsko, raczej natłuszczenie, więc osobom z mieszaną i tłustą skórą proponuję je zmywać wodą i żelem. Produkt nie podrażnia skóry.


Ja jestem zadowolona z jego działania - dobrze usuwa podkład, nie podrażnia skóry, cena jest przyjemna, więc czego chcieć więcej :)

Jeszcze troszeczkę mleczka mam, jednak od jutra jest promocja w drogerii Natura na mleczko+tonik Kozie mleko też z firmy Ziaja, więc nie omieszkam wypróbować kolejnego produktu z tej koziej serii :)


P.S. Jak możecie zaobserwować, na blogu zaszły małe kosmetyczne zmiany :) Mam nadzieję, że teraz blog jest bardziej czytelny i przyjemniej się na niego zagląda. 


Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Tez lubię to mleczko. Zapach jest bardzo orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zapach ogórka, nigdy nie wracałam na niego uwagi,
    zmiany ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i byłam zadowolona z tej serii zużyłam również nagietkowy. Zapach ma genialny taki świeży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagietkowego chyba nie miałam, albo miałam i nie pamiętam :) W każdym razie mleczka Ziaja są dobre :)

      Usuń
  4. Miałam nagietkowy i byłam średnio zadowolona,tego jednak nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria Ziaja do twarzy jest bardzo udana, ja wielbię te kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jego brata (tonik) i bardzo dobrze się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik uwielbiam przez sam zapach - taki orzeźwiający, że od razu mi się mizerii chce :D

      Usuń
  7. mleczek nigdy nie używałam, ale z serii ogórkowej mam tonik i spisuje się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubiłam te mleczka z Ziaji, fajne zapachy miały i cena przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!