Czekoladowa twarz - maseczka z glinką kakaową Delia.

Na tą maseczkę skusiłam się w Superpharm. Była promocja 2 za 1, więc nawet się nie wahałam i wrzuciłam do koszyka.

Jest to Maseczka z kakaową glinką Delia. Cena standardowa jak widzicie to prawie 9 zł, a pojemność to 2x7,5g. Mi udało się ją kupić w promocji za 3,49 zł i to jeszcze 2za1 :)





Niestety, nie mam drugiej części ze składem.



Maseczka ma gęstą konsystencję, czekoladowy kolor i kakaowy zapach. Łatwo się rozprowadza na twarzy i dość szybko zasycha, że trudno nawet cokolwiek powiedzieć czy się uśmiechnąć.

Początkowo może piec twarz, bo maseczka zawiera ekstrakt z imbiru, dlatego osoby ze skłonnością do pękania naczynek niech ostrożnie do niej podchodzą - ja, mimo skłonności do rumienienia się, nie zauważyłam pieczenia czy pękania naczynek.

Maseczkę trudno zmyć, mi zajmowało to ok. 3 minut, a i tak gdzieniegdzie miałam czekoladową smugę.
Kosmetyk sprawia, że skóra jest gładziutka, delikatna i aksamitna. Sebum rzeczywiście zostaje wciągnięte i usunięte przez zawartość glinki i imbiru, jednak może to też sprawiać, że będzie uczucie ściągnięcia i napięcia skóry.

Ja bardzo lubię takie kakaowe maseczki i jeżeli tą jeszcze spotkam w Superpharm, to na pewno ją kupię. Jeszcze jakby się trafiła promocja 2za1 i cena 3,49 zł tak jak ja ją kupiłam, to już w ogóle byłaby bajka :)

12 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie widziałam. Dla zapachu warto byłoby kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja nie lubię zmywać maseczek:( Jednak jakbym trafiła na promocję 2 za 3,49 to też bym wzięła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją i testowałam, ja kupiłam ją bez promocji za 4,90 za 2 szt, więc dziwną promocję super-pharmie zrobili... jak dla mnie nie miała zapachu kakao tylko błota i też miałam trudności z myciem... ale warto było wypróbować, ze względu na efekt. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, muszę spróbować, choć poczekam na promocję, regularna cena jest zabójcza

    OdpowiedzUsuń
  5. zainteresowałą mnie ta maseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki bardzo dobrze się zmywa gąbką z celulozy (ona jest naturalnie twarda, a pod wpływem wody mięknie) kupisz np w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy takiej nie mialam, ale uwielbiam takie czekoladowe, slodkie kosmetyki do pielegnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana: http://tylkopolskiekosmetyki.blogspot.com/2012/02/nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te maseczki.Używałam chyba wszystkie rodzaje i podobnie działają na moją skórę. Są dobre i sprawdzone i regularnie do nich wracam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja od maseczek wolę glinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest ta maseczka. rewelacyjnie napina moją skórę. próbowałam różne, yoskine i inne droższe, ale one nie działają tak fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!