Znów zakupy.

Kończy mi się ten płyn dwufazowy Bawełna z Bielendy, więc będąc dziś w Tesco kupiłam dwufazówkę Ziaja. Używałam jej jakieś dwa lata temu i niezbyt mi przypadła do gustu. Ciekawe czy coś się zmieniło pod tym względem.

I oczywiście kupiłam kolejny lakier. Tym razem holograficzny Eveline nr 405 - ładny wrzos. Powinnam sobie po łapach strzelić, ale jak zobaczyłam je w kubełku to od razu zaczęłam szperać i musiałam się powstrzymać przed kupnem kilku sztuk - na szczęście mąż stał obok i pilnował, ile wrzucam do koszyka :D

Ziaja i Eveline

I oczywiście zaraz pomaluję tym lakierem paznokcie ;) Dziś też pokombinowałam z makijażem i jak obejrzę dokładnie porobione przeze mnie zdjęcia, to postaram się go wrzucić :)

 

9 komentarzy:

  1. nój mąż na moje zakupy kosmetyczne patrzy z przymrużeniem oka :D ładny ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak małe zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wydaje się ten lakier :D dwufazówki z Ziaji nie miałam, ale ten normalny, jednofazowy?:D bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię dwufazowej Ziaji. Czekam na prezentację lakieru

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z ziaji ten uniwersalny i jest beznadziejny

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie używam tego płynu i jestem bardzo zadowolona - zmywa świetnie makijaż a nie podrażnia oczu , tylko czasem zostawia tłustą warstwę ale wystarczy przetrzeć zwykłą chusteczką

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałam kupić ten dwufazowy z ziaji, ale koleżanka odradziła i kupiłam bielendy i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też za nim nie przepadałam lepiej spraedzał się ten bez faz ;) ale micele są nieporównywalnie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie malutkie zakupy to nie zakupy :D spokojnie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!