Z gadżetami w kąpieli - kulki Dairy Fun.

Która z nas nie lubi kąpieli z dodatkiem pięknego, relaksującego zapachu?

Ja uwielbiam, acz nie często, bo może to zbrzydnąć. Dlatego też kupiłam zestaw kul musujacych Dairy Fun. Cena ok. 10 zł w Superpharm za 3 kule po 100 gram każda. "Smaki" to Miód i mleko, karmel i jabłko oraz brzoskwinia i mango.

Kule Dairy Fun



Kule zapakowane są w pudełku z folią i czuć przez nie zapach.
Kula brzoskwinowa-mango

Każda kula zapakowana jest w osobną folię, co zabezpiecza ją przed obtarciami między sobą.  Średnica kuli to około 5 cm.
Opis z kartonika
Skład każdej z kuli
 
W składzie każda kula ma olej pestek winogron, który jest wyczuwalny - słabiej na skórze, za to wanna jest bosko tłuściutka.
Zapachy są świetne - kula mocno i wyraźnie pachnie danym składnikiem, po wrzuceniu do wody niestety zapach ulega zmniejszeniu i jest mniej wyraźny, a po całkowitym wypienieniu się kuli znika, a ku naszej uciesze zostaje jedynie kolorowa woda. 
Kula "niszczy" się w ciągu około minuty, w ciągu której fajnie się pieni i daje mały efekt jaccuzi :)
Skóra w czasie kąpieli jest lekko natłuszczana, choć po osuszeniu ręcznikiem ta powłoczka znika.


Pierwsze zetknięcie kuli z wodą


Kula się rozpuszcza

Kula po około 30-40 sekundach w wodzie

 Ja jako że lubię eksperymentować z gadżetami kąpielowymi skusiłam się na te kule i są one fajną odskocznią od używania żeli do kąpieli (choćby nie wiadomo jak pięknie pachniały) oraz doskonałym wstępem do kąpieli dla dwojga ;)

Będę szukać kolejnych takich pierdółek do kąpieli, niekoniecznie muszą to być kule :)


8 komentarzy:

  1. Wyglada zachecajaco! Musze wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne kule, jakoe miałam to te z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę uwielbiam dłuuuugie kąpiele może i się skuszę na takie kule:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam wylegiwać się w wannie....Muszę jakieś takie kule sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te kule! Kiedyś je miałam, zapomniałam totalnie o nich :) z diary fun ostatnio kupowałam sól do kąpieli :D
    swoją drogą szkoda, że nie ma szybkiego dostępu do LUSHa, bo tam są takie pierdołki do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!