Wyprzedaże i zakupy w Superpharm.

Ja, jak sroczka, co zobaczę błyszczące, to od razu chwycę. A jeszcze lepiej jak nad wieszaczkiem z biżuterią jest wielki napis "5 zł" - obok tego nie mogę przejść obojętnie :)

Tak więc wczoraj przy okazji jedzeniowych zakupów zaszłam do Orsay i kupiłam kolczyki, a dziś nabyłam kolejną biżuterię :)


Odwiedziłam trzy sklepy: Orsay, C&A oraz Camaieu. 

W Orsay kupiłam:













W C&A znalazłam to:


 


Na koniec weszłam do Camaieu i tam skusiłam się na to:






Dostałam też bon rabatowy o wartości 30 zł przy zakupach za 90 zł. Może się skuszę na coś :)


I ostatnie zakupy. 
Weszłam do Superpharm z myślą o kupnie tych pigułek do kąpieli paznokci, jednak ich nie było i ewentualnie mam się dowiadywać, czy będą - w tej drogerii jest to "normalnością", same panie obsługujące to przyznały. 

A kupiłam te kosmetyki:


Długo stałam przed półką z żelami Joanna, wąchałam co chwilę każdy po kolei i zdecydowałam się na ten kokosowy. Czekolada była strasznie chemiczna, a wanilia przypomniała mi olejek do ciasta.
Nie powiem, że opcja kokosowa ma super zapach, jednak jest on dużo lepszy niż w pozostałych wariantach. W domu wąchając go nie mogłam się zorientować skąd znam ten zapach. Po kilku minutach już wiedziałam czy mi on pachnie. Ten żel ma bardzo zbliżony zapach do maseczki L'Biotica Latte :D

Teraz widzę, że nie zrobiłam sesji lakierowi z Golden Rose :( Na blogu Annuulli możecie go zobaczyć, a u mnie dopiero jak go użyję :P

A Wam co się udało upolować na wyprzedażach?
Ja, oprócz biżuterii, kupiłam kilka ciuszków dla maluszka :D

18 komentarzy:

  1. Poszalałaś. Biżuteria tak tania, że żal nie wziąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Zwłaszcza że już niedługo pieniądze będą szły na pieluszki :D

      Usuń
  2. Świetna biżu :)
    Ja tam uwielbiam te żele Joaśki ;) Skończyłam własnie kokosowy, teraz przyszła kolej na waniliowy :) A moim zdaniem biovax latte jednak trochę inaczej pachnie ;> ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas się zastanawiałam, skąd znam ten zapach i po długich zastanowieniach wyszło mi, że to maseczka Latte. Opakowanie po niej już dawno na śmietniku, więc nie mogę porównać w czasie rzeczywistym :D

      Usuń
  3. Nigdy nie wchodzę do Orsay. Teraz sama sobie zadaję pytanie: dlaczego? Bardzo ładna biżuteria, mi też by się przydało trochę błyskotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wchodziłam do zeszłego roku. W czasie letniej wyprzedaży też się obkupiłam w biżu, założyłam kartę klubową i teraz czyham na promocje i przeceny :D

      Usuń
  4. też widziałam ostatnio świetną biżuterię "za piątaka" :) muszę się po nią wybrać, póki jeszcze czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ! Póki jest jeszcze wybór :)

      Usuń
  5. wiedziałam że tak będzie :D wisiorki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to wiedziałam :D Mąż powiedział, że mi klapki na oczy zrobi, żebym nie widziała tych wielkich napisów "5zł" :D

      Usuń
  6. hej kochana! ile nowej biżu biżu masz:*
    a właśnie zostały dwa dni konkursu u mnie na kolczyk! Wpadaj zostawić maila moze będziesz mieć kolejny do kolekcji! Całuje mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy, chętnie bym spróbowała tego żelu z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna biżu :) muszę jutro zajrzeć do orsay'a, może coś dla mnie jeszcze zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeleciałam stojaki w dwóch sklepach i coś znalazłam :D Ale ja to wybredna potrafię być w kwestii biżu :)

      Usuń
  9. Wszystko jest przepiękne:) Kocham biżuterię, a jeszcze jak jest z wyprzedaży:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!