Wina, wina, wina dajcie - Sensique nr 137.

Czas lakierowego projektu denko trwa.

Kolejny lakier, który jest już dawno na wyjściu - termin ważności minął w marcu 2011 :D
Myślałam, że tak jak wino (i winny kolor ma), ten lakier będzie im starszy, tym lepszy, ale nie bardzo mu ta starość na dobre wyszła.

Mowa o Sensique nr 137. Kosztował chyba 4 zł.

Sensique nr 137


Światło dzienne

Pędzelek

Dwie warstwy lakieru



 Lakier ma średnio gęstą konsystencję. Jak widzicie, w okolicach skórek jest jaśniejszy, a na końcach ciemniejszy. Ja, z racji projektu denko maznęłam trzy warstwy, ale dalej jest ten sam efekt jaśniej-ciemniej. Pędzelek jest średniej wielkości i nieporęcznie szło mi malowanie - miałam ubrudzone całe skórki. Obowiązkowe są dwie warstwy. Pierwsza warstwa długo schła, około 20 min potrzebowałam na całkowite jej wyschnięcie. Z drugą i trzecią nie było już tego problemu. Lakier jest w kolorze wina - ciemniej wychodzi na paznokciach niż na zdjęciach i w buteleczce.

Pewnie prędzej go wyrzucę niż go wykorzystam, bo niezbyt jestem z niego zadowolona.

Wczoraj miałam wieczór dobroci dla siebie - zaolejowałam włosy kokosem, nałożyłam na twarz maseczkę, paznokcie posmarowałam olejkiem rycynowym :D
A dziś jest strasznie senny i ciągnący się dzień. Właśnie zajadam się Śnieżką
i leniuchuję z rodzinką :D


9 komentarzy:

  1. dzień dla siebie - jak ja to lubię :D pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przemawia do mnie kolor tego lakieru. I ten strasznie długi czas schnięcia.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kiepska jakość, bo kolorek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor :) śliczne pazurki :) mój się dzisiaj bezczelnie złamał po skonfrontowaniu z blatem biurka :D


    Pewnie, że pozwalam :D ciężarnej kobiecie się nie odmawia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W Twoim stanie pozostaje tylko wino na pazurkach:) Ale spoko, to kiedyś minie. Ja na przykład delektuje się właśnie trunkiem o mocniejszym rażeniu, bo dzieci dawno już w łóżeczkach. Miłego długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam lakiery od Golden Rose-tanie, pięknie i wydajne :)
    a ja dopiero zaczynam przygodę z blogiem, więc bardzo serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!