Tu są moje kosmetyki cz.1

Moje kosmetyki są umieszczone praktycznie w czterech kątach :)

Pierwsze miejsce, które jest najbardziej strategiczne, to ta oto szafka z IKEA.
Jej cena to 59 zł i świetnie się sprawdza w swojej roli. Powinna ona wisieć nad umywalką, ale tam już jest obstawione miejsce przez dość duże lustro, dlatego powiesiliśmy ją nad pralką - jedyne wolne miejsce na jej zawieszenie. Jedynym minusem jest brak uchwytu do przesuwania lustra, co mnie bardzo denerwuje, bo przez to na nim widać odciski po jego przesuwaniu.


Szafka IKEA

To tu są najczęściej używane przeze mnie i męża kosmetyki. Toniki, kremy, kosmetyki do demakijażu... 

Najpierw strona prawa, czyli ta odkryta na zdjęciu.

Pędzle i dezodoranty






Tu przechowuję szklany wazon z pędzlami (również kupiony w IKEA), dezodoranty oraz inne różności :D
Moje kosmetyki do pielęgnacji twarzy










  


Półka niżej, a na niej produkty do demakijażu, toniki oraz kremy
















A teraz strona druga ukryta na zdjęciu lustrem.

Prawie jak apteczka





Półka wyżej: plastry, zmywacze do paznokci, patyczki kosmetyczne, woda utleniona, spirytus salicylowy oraz mydełko odplamiające ;)
Kosmetyki męża




















A niżej jak widać na załączonym zdjęciu część mojego męża - zabrakło na niej tylko dezodorantu ;)
Dziwne, że ja mam pełno kosmetyków, a mąż tylko kilka :D










A tutaj jest miejsce na wody perfumowane, toaletowe oraz kosmetyki kolorowe. W moich pudełeczkach muszę mieć wszystko dokładnie poukładane, żebym mogła tylko zanurzyć dłoń i wyciągnąć to, co mi jest aktualnie potrzebne.

Perfumy i kolorówka


Pudełeczka kupiłam w IKEA - 3 sztuki za 30 zł i sprawdzają się w roli okiełznaczy moich kosmetyków idealnie. Pokrótce co kryją:

Największe pudełko









Największe pudełko kryje cienie i pudry.













Średnie pudełko






 W średnim pudełku przechowuję pomadki, kredki do oczu, podkłady, tusze do rzęs, bazę, korektor i eyeliner :)














Na pralce zwykle jest chaos, który trwa od sprzątania do sprzątania. Tutaj leżą grzebienie, koszyczek z lakierami oraz te kosmetyki, które muszę szybko zużyć - co mam w zasięgu wzroku, tego używam. W mniejszym koszyczku przechowuję płatki kosmetyczne ułożone spiralnie. Wszystko w jednym miejscu :)

Kącik kosmetyczny na pralce


Koszyczek lakierowy



















Koszyczek z płatkami kosmetycznymi





















A gdzie Wy przechowujecie swoje kosmetyki? Czy też używacie różnych koszyczków i pojemniczków? A może macie jakieś swoje patenty na przechowywanie tych wszystkich buteleczek, pudełeczek i flakoników?

 

9 komentarzy:

  1. U mojego faceta jest podobnie, ważne była jakaś pianka/żel do golenia, jakiś balsam po goleniu i perfumy. A my mamy stosy kosmetyków i ciągle nam mało:) Jak dobrze być kobietą:)
    Mam bardzo podobnie, wszystko w koszyczkach, pojemniczkach, jednak ja swoją bazę zrobiłam z biurka, które kiedyś używałam do odrabiania lekccji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie posegregowane- ja mam misz masz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejszy porządek ! Ja większość kosmetyków przechowuję w wiklinowych koszykach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anunullaa Ja planowałam zrobić toaletkę w sypialni, ale czas zweryfikował plany i w jej miejsce stanie łóżeczko :D
    Zoila Jak mam rozgardiasz w kosmetykach to jestem chora :D Porządek musi być ! ;)
    Dorota Koszyczki są dużym usprawnieniem - szybko sięgasz, wertujesz, wyciągasz co potrzebne i już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow sporo tego ja mam o wiele mniej:DD
    Ja kosmetyki przechowuję w szafkach część w łazience część w pokoju:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wszystko ładnie poukładane :) zgadnij przy którym zdjęciu pociekła mi ślinka? Oczywiście, ze przy cieniach i pudrach :D

    Ja swoje kosmetyki trzymam w kuferkach, koszyku i szufladach :) ale i tak parapet - jest moja prywatna i osobistą toaletka:D najlepiej mi się tam maluje ze względu na światlo i oczywiście rozgardiasz od sprzatania do sprzątania, tak jak u Ciebie na pralce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, wszystko super poukładane,
    mam podobnie też na pralce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jaki porządek;] fajna kolekcja;]

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery również przechowuję w koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!