TAG: Łowczyni !

Zostałam otagowana przez Dorotę, która prowadzi blog Tylko polskie kosmetyki - dziękuję Ci bardzo ;*


Zasady TAGu

1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz, kto Cię oTAGował.
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
4.Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie
* "złowiłaś" w sklepie  
( ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia ! 
Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
 Okres od jednego do trzech tygodni. 
 
 
 
Ja nie złowiłam wielu rzeczy w ostatnich tygodniach, więc prezentuję Wam przedświąteczne zakupy :)


Pielęgnacja ogólna:
 
Pielęgnacja ogólna

Krem do rąk Gracja - 3,30 zł (zwędziłam go dziś mamie)
Nawilżający mus do ciała Miód i Mleko Avon- 8 zł


Włosy:

Zestaw rumiankowy Avon

 Zestaw rumiankowy Avon - szampon i odżywka, 12 zł za komplet


Maseczki:

Maseczki

 Rozgrzewająca maseczka do twarzy Montagne Jeunesse - 1,50 zł
Maseczka z glinką czerwoną - 5 zł


Kolorówka:

Tusz do rzęs

Tusz do rzęs Wibo Growing Lashes - 10 zł (swoją drogą to bardzo porządny tusz)


Cienie Inglot


Cienie Inglot - 110 AMC Shine, 416 Pearl oraz 386 Matte - cena 10 zł/szt. 

Perfumy:

Perfumy
Incandessence Avon 30 ml - 18 zł
Escada Absolutely Me - prezent od męża :)

 Lakiery do paznokci:

Lakiery do paznokci


Borghese -2,50zł
W7 -7 zł
N.Y.C - 3,50 zł
Sensique Sensual Color - 3 zł
Wibo Express Growth, Sensique, H&M - wygrane w rozdaniach; Dwa lakiery do zdobień dostałam w prezencie gwiazdkowym



Biżuteria:

Kolczyki

 Własnoręcznie zrobione kolczyki :D


Coś by się jeszcze znalazło, ale dawno już zostałam otagowana, więc szybko chciałam zamieścić post :) Nie taguję żadnej blogerki - jeżeli macie ochotę, to serdecznie zapraszam do zamieszczania postów z odpowiedzią na ten TAG :)

Jak zwykle szykuję kilka recenzji, więc będzie co czytać :D


2 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki! Też lubię czasem coś biżuteryjnego zmajstrować. Miło mi, że skusiłaś się na napisanie tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdobycze :) no pięknie.. znowu nowe cienie! Mąż Cię z domu wyrzuci! :D swoją drogą śliczne kolory :)

    Czekam na recenzję tego rumiankowego zestawu z Avonu :) pierwszy raz go widzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!