Prezenty od mamy :)

Przed Sylwestrem dostałam kupon z Orsay upoważniający do 20% zniżki na jeden wybrany ciuch w ich sklepie. Korzystając z tego, że przyjechali z nami moi rodzice, udałam się z mamą na małe zakupy. W planach miałam zamiar kupić kolczyki z kotkami, które upatrzyłam po świętach, ale niestety już ich nie było. Pocieszyłam się innymi :D

Kolczyki Orsay

A przy okazji posiadania kuponu skusiłam się na koszulę. Oczywiście musiałam znaleźć taki ciuch, który będę mogła jeszcze teraz założyć, a nie czekać do okresu po ciąży. I znalazłam, na szczęście. Koszula świetnie się układa i na pewno będę mogła spokojnie nosić ją do ok. 8 miesiąca :D

Koszula Orsay

Koszula

Weszłyśmy jeszcze do Superpharm, gdzie mama zakupiła kosmetyki dla siebie, a gdy moim oczom ukazał się wieszaczek z maseczką Ziaja Kozie mleko od razu wzięłam 3 dla siebie i 3 dla mamy - ta maseczka ma u mnie miano KWC ! 

Ziaja Kozie mleko

Oczywiście mama nie mogłaby być mamą, gdyby nie sprezentowała mi tych rzeczy :)


Przedwczoraj znów miałam wieczór dla siebie i od razu mały był spokojniejszy kiedy mamusia się zrelaksowała :D Pisałam Wam w projekcie denko o zużyciu maseczki L'Biotica - jeszcze została mi na jeden raz (chyba się rozmnaża w opakowaniu) i nie mogę się doczekać użycia tej Stapiz z jedwabiem. Kusi mnie ciągle, żeby raz ją przetestować, ale trwam w postanowieniu kończenia całkowicie kosmetyków :D

7 komentarzy:

  1. super:)
    maseczka świetna to chętnie spróbuję:)
    pięknie ci w tej koszuli, podkreśla brzuszek:)uroczo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejaaa Ania z brzusiem,a w brzusiu bobo :D uroczy widok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna koszula- idealna do twojej obecnej figury. Ja w Orsayu wypatrzyłam sobie przed świętami kolczyki-sowy i też ich potem nie było. Twoje kolczyki bardzo ładne, miałam takie w łapkach, ale ostatecznie wzięłam wiszące kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako miłośniczka Koziego Mleka muszę spróbować te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki, bardzo fajna koszula. I ten brzusio!!! Już zapomniałam, jak to jest z takim słodkim tobołkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakręcony świat Wery Śmiało wypróbuj tą maseczkę. Ja ją kiedyś kupiłam właśnie w Superpharm, potem jej nie było, nie mogłam nigdzie znaleźć (w Rossmanie czy Naturze też nie było), aż do soboty :D Znów zacznę szał maseczkowania kozim mlekiem :D
    Wizażownia Brzuszek się robi coraz większy i mimo tego, że troszkę schudłam na początku, to się zastanawiam czasem, czy aby rzeczywiście mam tam tylko jednego mieszkańca :D
    Zoila Jaka ja byłam zła jak nie mogłam znaleźć tych kotków ! Głupia byłam, że nie wzięłam ich po świętach... Ale teraz czekam na drugą przecenę i na pewno znów się obłowię w kolejne kolczyki :))
    Anuullaa Maseczka jest godna polecenia - gdyby było inaczej, to od razu 3 saszetek bym nie cupnęła z wieszaczka :D
    Kosmetoholiczka_1919 Dziękuję :) Polecam się wybrać do sklepu i nabyć jakieś świecidełka :)
    Dorota Dziękuję :) Jestem w połowie ciąży, więc poparaduję jeszcze troszkę z brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!