Nowości Superpharm - promocje, zniżki, przeceny...

Jak zwykle przychodzę do Was z kolejną gazetką Superpharm :)
Obowiązuje ona od 2 do 15 lutego.

Nie wypisuję Wam, co jest ciekawego - zobaczcie same :) Brakuje 13-stej strony - może to jakiś błąd jest na serwerze. Będę sprawdzać i jak będzie ta strona to wrzucę :)






















































































































































































































































  





Ja oczywiście na spokojnie pooglądam i jeżeli coś mi się spodoba to pojadę zobaczyć, czy to jest dostępne.
Szkoda, że kiedy wychodzi gazetka, to albo nie ma tych produktów, albo są w kilku egzemplarzach i szybko się rozchodzą.

Miłego oglądania gazetki :)
 

37 komentarzy:

  1. Dlaczego u mnie nie suprpharm:(
    Widzę że tam są często fajne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem rzeczywiście są dobre promocje, ale często cena w promocji i tak jest o ileś wyższa niż np. w Rossmanie :)

      Usuń
  2. Wyhaczyłam parę drobiazgów dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram na nic nie patrzeć, choć pewnie im dłużej będę oglądać tą gazetkę tym więcej rzeczy mi się spodoba :D

      Usuń
  3. nie dobra Ty!! pokazujesz mi takie rzeczy, kusisz dzień przed tym jak wybieram się do Manu, a tam jest SP !! a obiecałam sobie, że do końca stycznia już nic nie kupię:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak miło, że to wstawiłaś ;). Czyli niedługo trzeba się wybrać na zakupy! Najbardziej interesuje mnie podkład z Pharmaceris, bo to mój ulubiony ;), więc warto będzie go kupić w promocji. A wiesz czy ten krem do rąk za zakupy powyżej 20 zł obowiązuje za obojętnie jakie produkty czy jakieś konkretne?

    Ja dopiero zaczęłam, zapraszam ;)! www.white-innocent91.blogspot.com
    Wsparcie mile widziane ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja obowiązuje przy zakupie wszystkich produktów oferowanych przez drogerię z wyłączeniem samego kremu do rąk Avene 75 ml :)

      Usuń
  5. nie nie nie, nie mogę ! wiesz, że moje kosmetyczne zapasy mogą wystarczyć dla pułku wojska:P?

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie !! te wszystkie balsamy, żele, szampony rozmnażają się jak króliki:P końca nie widać, a ja chciałabym w końcu kupić coś nowego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nowości mam, nie używam i patrzą na mnie smutnym wzrokiem z szafki :D

      Usuń
  7. ja zawsze kupując nowy kosmetyk od razu muszę go wypróbować:D potem mam wyrzuty sumienia, bo w półce czeka tyle rzeczy do zużycia...teraz używam kilka balsamów na raz, tak żeby mi się nie znudził jeden:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbuję jeżeli wiem, że poprzednik jest już na wymarciu :D

      Usuń
  8. Zawsze sobie zapominam, zeby online przeglądnąć gazetkę SP także powiem tak- jak dobrze Cie obserwować :P

    Już miałam pisać, że nic mnie nie zainteresowało, ale wyczaiłam -20% na kosmetyki firmy LIERAC, a strasznie chciałam mieć taki jeden krem... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja się staram nie oglądać zbyt wnikliwie gazetki, choć pewnie i tak coś mnie zainteresuje :D

      Usuń
  9. a czego masz najwięcej? bo ja mam szalenie duże zapasy balsamów do ciała, szamponów i błyszczyków-starczą mi chyba na rok:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zapas żeli do kąpieli (mydła Ziaja - oliwkowe, z mlekiem kozim oraz żel Adidas), balsamy do ciała mam w sumie dwa nieruszone (Ziaja i Emolium), szminek to mam chyba z 7. Produktów do włosów ma też dużo (odżywki Avon, Pantene, woda brzozowa, olej kokosowy, saszetka L'Biotica)... Nie wspomnę o wielkiej ilości lakierów do paznokci :D

      Usuń
  10. Dziękuję za przypomnienie o nowej gazetce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakierów mam chyba z 50 i ciągle dokupuję nowe, bo "takiego koloru jeszcze nie mam":P a później się okazuje, że jednak mam...nawet 3:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam coś około tego. Jak widzisz, lakierowy projekt denko trwa, a mimo tego kupuję kolejne i kolejne... Uzależnienie to jakieś czy jak ;)

      Usuń
  12. lakiery i kolorówka w ogóle mi się nie kończą!
    jakby samoczynnie się uzupełniały:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na tyle daleko do SuperPharm i na tyle nie po drodze, że zaglądam tam naprawdę rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z całą pewnością coś dla siebie znajdę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahhh już widzę dla siebie wiele ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki :) Ja też obserwuję :)
    Ja wlaśnie wróciłam z Super Pharm ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybyn tylko miała blisko super pharm to juz bym zbankrutowała :D
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak tak zmywacz jest z Lidla : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie obejrzałam twoje cienie z Inglota i najchętniej wszystkie bym przygarnęła ;D Ale bardzo zainteresował mnie kolorek 354 Matte i muszę go sprawdzić jak będę następnym razem w Inglocie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja właśnie na odwrót ;D Bliżej mam do salonu, dlatego teraz będę go często odwiedzać. Muszę jeszcze poszukać jakiegoś bronzera, bo jak dzisiaj byłam to widziałam bardzo ładne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie przeglądam cienie z Inglota na ich stronie, zaraz przejdę do róży i bronzerów :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten lakier z Delii nr 16 już jest pokazany na moich pazurkach. To był pierwszy i jak na razie jedyny wpis lakierowy na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. dziś go kupiłam, dziś wypróbowałam i dziś mogę powiedzieć, że jest R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-Y !! mam nadzieję, że z biegiem czasu nie zmienię o nim zdania:P
    również dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!