Najulubieńsza z ulubionych - Dax Cosmetics, Maseczka głęboko nawilżająca.

To jest jedna z tych maseczek, które stale mam w swoich zapasach.

Tym produktem jest Maseczka głęboko nawilżająca na twarz, szyję i dekolt z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy Dax Cosmetics. Saszetka o pojemności 10 ml kosztuje około 1,50 zł.

Maseczka



Działanie i sposób użycia


Skład

Maseczka ma leciutko zielonkawy kolorek, ale po jej nałożeniu nie wygląda się jak Shrek :D Lekko i łatwo się rozprowadza, bardzo przyjemnie pachnie (nie nachalnie, jakby kwiatowo). 

Konsystencja

Szybko się wchłania, choć jedynym maluteńkim minusikiem jest to, że przy wmasowywaniu to, co się nie wchłonie, może się rolować - wyjściem z tego jest starcie nadmiaru wacikiem (ale mi nie chce się w to bawić), albo nałożenie cieńszej warstwy.
Działanie maseczki jest zadziwiająco dobre - cóż może sprawić kosmetyk za tak niską cenę? A właśnie może dużo :)
Nawilżenie skóry jest widoczne - przesuszone policzki są miękkie, skóra szyi wygładzona i delikatna. Maseczka nie powoduje podrażnień, zaczerwienień czy wysuszenia. Nie zauważyłam też zwiększonego przetłuszczania czy zapychania porów (mam cerę mieszaną - lekko przetłuszczającą się strefę T i suche policzki). Po użyciu tej maseczki twarz jest promienna i delikatna. W przypadku mocnego przesuszenia skóry, można spokojnie ją stosować przez 2-3 dni pod rząd jako krem na noc.


Polecam tą maseczkę jako szybki ratunek dla skóry. Ja po nią sięgam najczęściej właśnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy skóra narażona jest na zmianę temperatury i wiatr :)


9 komentarzy:

  1. aaa! kupiłam ją dzisiaj!:D zaraz sprawdzę jak działa u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam ją aleee na rozdanie, którego szykuję, ale napewno kupię zapas i dla własnych potrzeb:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawa ;) wcześniej z DAX miałam tylko peeling ;) muszę się zaopatrzyć w maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam maseczki z Daxa, ale tej nie próbowałam:) Zawsze siegam po oczyszczające, antystresowe, a nie wpadłam na to, żeby łapnąć nawilżającą!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo musze ją kupić, szukam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z perfecty tylko inną jeszcze nie używałam ale lubię takie maseczki więc i tą wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam ja pare razy, calkiem fajna jest, ale wole maseczke z miodem i mlekiem rowniez Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za tą akurat nie przepadam, natomiast peelingi są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!