Makijażowo # 7 - ruda ziemia.

Paletka Sleek Au Naturel praktycznie stoi sobie w pudełku i się kurzy, więc dziś kolejny makijaż z użyciem cieni z tej paletki. Jak w tytule - ruda ziemia. Kolory, których użyłam to Toast na całą powiekę do załamania oraz Mineral Earth w kąciku. Pozostałe użyte kosmetyki to eyeliner Essence w odcieniu 01, kredka NYX na linię wodną oraz tusz do rzęs Wibo Growing Lashes. 

Tak więc się prezentuje mój dzisiejszy makijaż :)

Sleek - Toast & Mineral Earth





Do nałożenia eyelinera użyłam pędzelka z Essence i raczej będę go stosować do robienia dziubka, a kreskę dalej będę robić moim pędzelkiem z zestawu LancrOne.
 
Przy okazji zakupów, weszłam do Douglas i zapisałam się na makijaż Lancome. Oczywiście pokażę go Wam :)

Wczoraj użyłam pierwszy raz maseczkę Stapiz i muszę powiedzieć, że na pierwsze wrażenie to jest kosmetyk-cud. Dziś normalnie aż nie przestaję dotykać włosów, bo są tak miękkie, gładkie i delikatne, że jestem w szoku. Nawet prostownica nie zrobiła im kuku ;)


Dziękuję za ciepłe słowa, które zostawiacie pod notkami z makijażem :) Ciągle się uczę i próbuję coraz to nowych połączeń. I zdjęcia też staram się robić coraz lepsze :)


Pozdrawiam Was serdecznie ;*


7 komentarzy:

  1. Ładnie :). Bardzo lubię rudości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę sceptycznie podeszłam do tego rudego koloru, ale w końcu raz się żyje :D Trzeba kombinować :)

      Usuń
  2. świetny efekt daje ten tusz :) a na Twoich oczach rudy wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do Rimmel 1-2-3 Locks to jest cud tusz :D Niedługo zrobię recenzję porównawczą obydwóch tuszy :)
      Właśnie bałam się, czy ten rudy będzie mi pasował, ale jak tak dłużej patrzyłam na siebie w lustrze, to stwierdziłam, że jest całkiem całkiem spoko :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!