Makijażowo # 6 - paletka Sleek Au Naturel.

I znów makijaż - tym razem kombinacje cieni z paletki Sleek Au Naturel.
Do wykonania makijażu użyłam w sumie trzech cieni: Taupe w wewnętrznym kąciku, Concker w zewnętrznym oraz Nougat pod łukiem brwiowym. Na rzęsach mam tusz Wibo Growing Lashes. Bazą pod cienie była kredka N.Y.X. w odcieniu Milk.

A tak się prezentuje moje dzieło :)

Sleek Au Naturel

 
Sleek Au Naturel


Oczywiście jak zwykle zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, ale może niedługo, ze zwiększoną częstotliwością robienia makijaży, nauczę się w końcu robić dobre zdjęcia, na których ładnie będzie wszystko widać :D

A tymczasem mam do Was pytanie: czego używacie do podkreślania brwi?
Ja mam ten zestaw cieni Essence, ale wolałabym chyba wypróbować kredkę? Czy używacie takowej? Z jakiej firmy?

Dziękuję z góry za odpowiedzi i ciepło pozdrawia, bo u mnie zima za oknem jak się patrzy :)

10 komentarzy:

  1. Akurat dzisiaj ze zdjęć nie jestem zadowolona, bo mi aparat pozjadał kolory.. drań! :D Już mi tutaj nie ściemniaj, dobrze wiesz, że ślicznie Ci makijaże wychodzą:) Dzisiejszy jest obłędny :) bardzo mi się podoba :) W kwestii brwi absolutnie się nie wypowiem, bo ja niczym nie podkreślam ich :(


    PS
    Niestety na tej paletce nie kończy się Inglot

    OdpowiedzUsuń
  2. do podkreślenia brwi sporadycznie zdarza mi się używać brązowego matowego cienia, jakoś jeszcze nie wpadłam na pomysł specjalnej kredki do tego :) jakimi pędzlami (urządzeniami?;)) malujesz? bo to wyciągnięcie cienia w zewnętrznym kąciku jest świetne :) mi się tam zawsze albo nałoży zbyt dużo, a już na pewno niesymetrycznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam cienie i chyba kupię dla porównania kredkę, dlatego pytam :D
      Mam zestaw pędzli LancrOne i na nie nie narzekam :) Wyciągnięcie zrobiłam pędzelkiem ściętym na prosto - najpierw nałożyłam języczkowym większą ilość cienia, a potem tym ściętym zrobiłam trójkącik i wszystko roztarłam kulką Essence :)

      Usuń
    2. podziwiam i będę śledzić dalej ;) Twoje makijaże są fantastyczne :) a pędzlami chyba się zainteresuję przy okazji :)

      Usuń
  3. Ja podkreślam brwi cieniem z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kochana co ty chcesz od tych zdjęć dobrze wszystko widać popatrz na moje mój aparat jak mi zrobi bużkę to wyglądam jak tysiąc nieszczęść:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny makijaż - mam tą paletkę Sleek lecz mogę stwierdzić że w pełni nie korzystam z jej zalet - Tobie się to udało

      Usuń
    2. Dziękuję :) Ja tą paletkę dopiero teraz tak porządnie odgrzebałam żeby kombinować jakieś makijaże, bo tak to standardowo - dwa cienie i tusz i wsio :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!