Makijażowo # 5 - złoto i fiolet.

Kolejne próby wyczarowania ładnego makijażu :)

Bezczelnie wzorowałam się na makijażu wykonanym przez Wizażownię :) Oczywiście za jej zgodą skopiowałam zdjęcie na dysk i sama próbowałam swoich sił w łączeniu kolorów, których bym w życiu nie połączyła.

Link do pierwowzoru znajduje się TUTAJ, a poniżej macie moją wersję :D Niekoniecznie identyczną, a na pewno już nie lepszą ;)


Zloto-fioletowy makijaż





 Do jego wykonania użyłam cieni Inglot: 111 Amc Shine, 120 Pearl, 440 Pearl, 439 Pearl i 386 Matte oraz tuszu Rimmel 1-2-3 Locks (który okazał się delikatnym bublem).

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat nigdy nie miałam tego rimmela, czyli nie mam czego żałować? to dobrze ;d
    ten delikatny fiolet, śliczny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ten tusz jest gorszy od jakiegoś zwyklaka z rynku. Zbieram się do recenzji porównawczej Rimmel i Wibo Growing Lashes.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Złoto i fiolet super połączenie może i ja spróbuję i połącze tak kolory i zobaczymy co mi wyjdzie... pięknie ci to wyszło!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu bym nie połączyła tych kolorów, ale tak mi się spodobał makijaż Wizażowni, że postanowiłam pokombinować z podobnym :) Teraz widzę, że mój jest lżejszy w odcieniach :D
      Jeszcze muszę naumieć się robić zdjęcia :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Starałam się jak najlepiej mogłam :D

      Usuń
  5. Świetne połączenie!Tez będe musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto jednak nie myśleć schematycznie i łączyć takie kolory, których by się w ogóle nie połączyło :)

      Usuń
  6. Piękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie połączenie jest bardzo ciepłe i twarzowe :) dzięki za podanie numerów cieni :) przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki; oczywiście numery zapisuje na moją dłuuuugą listę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło! Mój dla większości mocno wieczorowy, a Twój idealny na dzień :) Ślicznie wszystko roztarte, pocieniowane... oh i ah, Pani Mamusiu czekam na więcej makijaży, bo są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż! lekki i subtelny ale jednoczesnie wyrazisty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!