Jagodowy nadszedł czas - GR Ceramic nr 147.

Sukcesywnie nie używam nowo kupionych lakierów, a wykorzystuję te z lakierowego projektu denko. Co 3 dni maluję kolejnym - ostatnio miałam na paznokciach E.L.F., do dziś Miss Selene nr 149.

Aktualnie pomalowałam paznokcie lakierem Golden Rose Ceramic nr 147. Pojemność 9,7 ml, cena ok. 5 zł. Wykończenie lakiery jest kremowe.

GR Ceramic nr 147


Dwie warstwy




Lakier ma gęstą konsystencję, dość łatwo rozprowadza się na paznokciach, jednak wymagane są dwie warstwy. Nie wiem, czy to ja źle maluję, czy to wina pędzelka, ale przy skórkach lakier jest jaśniejszy (widać to na zdjęciach - specjalnie nie robiłam korekty).












Pierwsza warstwa schnie ok. 10 min. Druga dłużej - ok. 2 godzin. Ja i tak malując paznokcie wczoraj o 18 dziś rano miałam odciski pościeli na prawej dłoni (dziwne troszkę :D).
Lakier wytrzymuje ok. 3 dni - nie odpryskuje, a delikatnie ścierają się końcówki.
Pędzelek













Pędzelek jest dość duży i podczas malowania brudzi skórki.

Lakier średnio łatwo się zmywa i troszkę rozmazuje wokół skórek.













Dziś znów kupiłam kolejny lakier ;) Kiedy ja je wszystkie zużyję...


7 komentarzy:

  1. ciemny, nie lubię tego brudzenia skórek, ale i tak kolor ok

    OdpowiedzUsuń
  2. bo kupowanie lakierów jest takie faaajneee... kosztują tak niedużo, a zawsze coś nowego :) mam wrażenie, że lakier ma inny kolor w buteleczce a inny na paznokciach :) lakierowy projekt denko... brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kolekcja lakierów też ciągle wzrasta. Przed założeniem bloga miałam chyba 10buteleczek, a teraz? Lepiej nie liczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, tylko skąd wziąć ten czas na wysychanie? Ja ostatnio ograniczam się do mlecznego lakieru z Wibo, który schnie w 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor , ale ciemne kolory wychodzą tylko ładnie na takich paznokciach jak u Ciebie , dłuższych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!