Intensywnie nawilżający balsam do stóp No36 - czy rzeczywiście działa?

To kolejny krem/balsam do stóp, po którym przyrzekam sobie nie kupować więcej takich kosmetyków.
I ciągle łamię tą obietnicę. Do rzeczy. Opisywanym produktem jest Intensywnie nawilżający balsam do stóp z owocowymi kwasami AHA oraz szałwią lekarską i alantoiną. Cena to ok 4 zł, pojemność standardowa 100 ml, dostępny w Drogerii Natura oraz supermarketach.

Tubka



Opis producenta
















Skład














Kupiłam ten kosmetyk ze względu na słowa "intensywnie nawilżający", bo zaczęły przesuszać mi się pięty. Niestety, intensywnego nawilżenia nie zauważyłam i po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że lepsze działanie i widoczne efekty osiągam po używaniu treściwych kremów przeznaczonych do pielęgnacji dłoni.

Stosowałam do codziennie wieczorem przez okres tygodnia. Po umyciu i osuszeniu nakładałam krem grubą warstwą i zakładałam ciepłe skarpetki.
Niestety, krem nie sprawdził się.  Owszem, zaraz po nałożeniu stopy były gładkie, ale rano pięty były już suche. Balsam nie zmiękcza, nie likwiduje szorstkości. Ot, jest, bo jest.

Wyjście ;)


Konsystencja

Konsystencja jest lekka, kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawia warstwy tłustej czy typowej dla silikonów. 
Balsam ma cytrynowy zapach - nie jest drażniący.
Jeżeli lubicie niespełnione obietnice, to możecie śmiało kupić ten kosmetyk. Ja jednak wymagam spełnienia przynajmniej połowy obiecanek z opakowania.


18 komentarzy:

  1. Mam wersję na popękane pięty i nawet nieźle nawilża, przynajmniej wg mnie ;) nie jest zły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden krem, który mogłabym względnie używać to Dax Krem witaminowy na pękające pięty :)

      Usuń
  2. Dobrze, że piszesz, bo niska cena może kusić :) jak znajdziesz coś dobrego to daj znać - ja kiedyś używałam Scholla(drogi, ale działał), Nivelazione (brak efektów) i Neutrogeny do rąk (ta to już w ogóle działała super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie będę już szukać żadnego kremu do stóp. Mam trzy do rąk i te sobie zużyję :)

      Usuń
  3. Ja już w sumie nie będę szukała żadnego innego. Ewentualnie jak jakiś mi przyklei do łapki to może, ale póki co, będę używała kremu do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się jeszcze nie spotkałam z kremem który dobrze nawilży nam stopy. Dzisiaj dostałam zamówienie z Avonu, w którym zamawiałam właśnie krem do stóp cynamom i pomarańcza czy coś takiego. Zobaczymy jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiałam nad tym kremem, ale jednak dałam sobie spokój. Póki co mam 3 kremy do rąk, więc mam co używać na stopy :)

      Usuń
  5. Nie używałam do stóp używam balsamu z perfecty próbuję się go pozbyć i nie mogę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na pięty nic nie sprawdza się tak, jak maść od ojców Bonifratrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę polecić płyn do stóp Dr Stopa - nie jest to krem czy balsam, ale działanie ma bardzo dobre :)

      Usuń
  7. Oj tak konsystencja jest wkurzająca ale działanie jest to jest najważniejsze:))
    Właśnie ostatnio słyszałam o tej Stapiz mogłabyś zrobić recenzję?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja się pisze :D Jeszcze trochę poużywam sobie i ją zamieszczę :)

      Usuń
  8. A to bubel jeden!
    Kremy do rąk chyba faktycznie są najbezpieczniejszym rozwiązaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że najbezpieczniejszym oraz w sumie najtańszym :) Kupujesz jeden duży krem do rąk i masz z głowy :D

      Usuń
  9. Zgadzam się z Twoja opinią w 100 a nawet 200%!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że też się na niego natknęłaś...
      Ja go zużyję, już mi troszeczkę zostało, ale to ostatni krem do stóp jaki miałam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!