Holo, holo, holograficzny lakier Eveline nr 405.

Nie zważając na mój lakierowy projekt denko oczywiście musiałam wczoraj zmyć ten "błotnisty" lakier i pomalować nowym nabytkiem. I jestem z niego mega zadowolona !!! Ale po kolei :)
Przedstawiam Wam holograficzny lakier Eveline nr 405. Cena 4 zł w Tesco, pojemności brak na buteleczce, ale myślę, że coś ok. 5-6 ml.

Eveline nr 405
Eveline Holografic Shine 405


Tak wygląda lakier w świetle dziennym w cieniu. Trzy warstwy, każda schnie błyskawicznie. Lakier łatwo się rozprowadza, konsystencja jest średnio gęsta, nie smuży, ładnie pokrywa całą płytkę.

Pędzelek
Pędzelek jest długi, ale łatwo nakłada się nim lakier, nawet na mniejsze paznokcie.

Od góry: światło sztuczne, światło dzienne w cieniu, światło dzienne słoneczne


Lakier jest mega! Jak będę jeszcze w Tesco to na pewno zakupię kolejne kolory :D Warto wypróbować :)



15 komentarzy:

  1. Świetny efekt! Muszę kupić taki lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te lakiery holograficzne! pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny, szkoda że nigdzie nie mogę dostać

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm mi jakoś do gustu nie przypadł... Ale ładne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 402, który jest nie mam identyczny ja ten.
    Powtarzam się, ale co ja zrobie, że uwielbiam te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz piękne paznokcie, zazdroszczę Ci ich !

    Kolorek jak dla mnie bardzo przyjemny :]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te paznokcie- boskie! Ja tez tak chcę! Maluję moje kruchliwo-łamliwe niby-paznokcie Odżywką 8w1, a i tak wczoraj pękł mi jeden pazurek. Ja to się chyba nigdy nie doczekam takich długich jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! i lakier i Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy lakier i ładne paznokcie, moje się ostatnio połamały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!