Zamówienie z Avon.

Tak się prezentują moje zakupy w Avon.

Zakupy w Avon


Zamówiłam:
Paletkę cieni i błyszczyków - będzie częścią gwiazdkowego prezentu dla cioci - cena 8,50 zł. Nie będę otwierać, bo jest zafoliowana :)

Zestaw rumiankowy - szampon  i balsam pięlęgnacyjno - naprawczy do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes (w katalogu napisane było, że to jest maseczka, a na opakowaniu w sposobie użycia jest słowo odżywka, więc jest to delikatna rozbieżność) - cena zestawu 13 zł. Szampon ma zapach lekko ziołowy, za to balsamo-odżywko-maseczka pachnie jak arbuz :D Poj. szamponu 250 ml, maseczki 125 ml.

Nawilżający mus do ciała Mleko i miód - cena 8 zł/poj. 200 ml. Zapach ma ładny, typowy dla kosmetyków mleczno-miodowych, nie jest drażniący. Mam nadzieję, że nie ulotni się szybko ze skóry.

Wodę perfumowaną Incandessence - cena 18 zł/ poj. 30 ml. Na "pachnącej stronie" zapach był bardzo ładny, więc zamówiłam roletkę - ta się sprawdziła, więc postanowiłam zamówić pachnidło w formie psikalnej. Zapach jest lekko słodki, kwiatowy, mocny. Ciekawa jestem czy będzie trwały, bo nie wszystkie wody toaletowe i perfumowane Avon grzeszą trwałością.


A może Wy miałyście w swojej kosmetyczce któryś z tych kosmetyków? Jak się sprawdziły? Czy byłyście zadowolone z ich działania?



14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak będą się sprawować szampon i odżywka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka ma fajne opakowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie ta sama woda :) u mnie zapach czuć ok 6h. z tym że szybko się przyzwyczaiłam do niego i już go sama ni wyczuwam:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon jest ok, masło tez, i widze icandessence uwielbaim ten zapach:)dobre zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też planuję sobie zamówić ten mus do ciała :)) jestem ciekawa jak pachnie :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo co to za paleta? cieni i błyszczyków? jakie ma kolorki? zdradź no coś, a nie, pokusisz, pokusisz i napiszesz, że zafoliowana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych kosmetyków ale mus o tym zapachu mnie zainteresował :) czekam na opinie, pozniej bede zamawiac!

    OdpowiedzUsuń
  8. już wysłałam :D czekam, czekam na zdjęcia paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pamiętam już kiedy zamówiłam cokolwiek z AVONu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem konsultantką avonu ale oprócz Incanessence nie miałam pozostałych rzeczy. obserwuję i zapraszam do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana :D jeśli chcesz odpowiedzieć to zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja jestem jakaś dziwna, bo własnie chciałam żeby był taki zgaszony jak w butelce ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. To mój ulubiony zapach z Avonu, jest bardzo dziewczęcy. Ale z roletki nie byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!