Zakupy z Paatal.pl

Już od jakiegoś czasu zbierałam się zakupów w drogerii internetowej paatal.pl, ale zebrać się nie mogłam. Teraz nadarzyła się dobra okazja, bo jeszcze przez 7 dni jest darmowa dostawa do paczkomatów In Post. Szybko sprawdziłam, czy gdzieś obok mojego domu jest taki paczkomat, po czym prędko zrobiłam zamówienie. Małe, bo małe, ale kupiłam to, co mnie już wcześniej interesowało.

Zakupy w paatal.pl


Kupiłam:
Lakier do paznokci Borghese w odcieniu D'oro Peach, cena 2,50 zł/poj. 11,8 ml,
Lakier do paznokci W7 w odcieniu Sheer Lemon, cena 6,99 zł/poj. 15 ml,
Lakier do paznokci N.Y.C w odcieniu East Village, cena 3,50 zł/poj. 9,9 ml,
Rozgrzewającą maseczkę do twarzy głęboko oczyszczającą z brzoskwinią i olejkiem ze słodkich migdałów Montagne Jeunesse, cena 1,50 zł/poj. 20 ml
Truskawkową maseczkę do włosów cienkich i osłabionych Montagne Jeunesse, cena 1,50 zł/ poj. 22,5 ml (17,5 ml maseczka i 5 ml serum).

Maseczka truskawkowa jest prezentem dla mamy, a pozostałe produkty wrzuciłam do zapasów - cały czas mam projekt denko na lakiery, więc te poczekają na swoją kolejkę :)

Zaraz zabieram się za ogarnięcie zdjęć kolejnych cieni Inglot :)


11 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego lakieru Borghese, jak przetestujesz to daj znać :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty lakier wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno napiszę recenzje :) Pewnie nie wytrzymam i któryś niedługo znajdzie się na moich pazurkach.
    Zoila właśnie dla tego lakieru zrobiłam zamówienie - żółte dwa mam, ale takie bardziej jak żółtko, a chciałam taki pastelowy delikatny żółty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. też czaję się na zakupy na paatal, ale jakoś nie mam czasu, żeby usiąść i poprzeglądać co tam mają w ofercie :(

    PS
    kochana dzisiaj Ci odeślę na e-maila co mi sie spodobało :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę , że skusiłaś się na maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten niebieski lakier z NYC, tak wygląda ładnie ale na paznokciach 5 warstw nie wystarczyło aby uzyskać jako takie krycie... Czy wy też tak macie czy mi się taki trafił? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. MartaDrops jeszcze go nie używałam, ale patrząc na konsystencję, to u mnie też tak będzie.
    zmalowanalala Skusiłam się na tą rozgrzewającą, ale jeszcze poczeka na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś ostatni dzień darmowych zamówień, później zamykamy sklep do 2 stycznia, żeby w Nowym Roku otworzyć go z nowymi, lepszymi funkcjonalnościami :))
    Zapraszamy też na Facebooka - jesteśmy ciekawi, jak będą się sprawować zakupione rzeczy - daj nam znać (możesz zamieścić link do recenzji, jeśli taką napiszesz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!