TAG - Ready for Christmas.

Zostałam otagowana przez Asquę, czyli Kosmetyczne obserwacje.

Tak wyglądała nasza zeszłoroczna choinka :)

Choinka ZołzAnny

A teraz pytania i odpowiedzi:

1. Ulubiony świąteczny film
 Nie będę oryginalna i napiszę, że "Kevin sam w domu" - jednak żeby ten film miał magiczną, świąteczną moc, to musi być emitowany maksymalnie dwa dni przed Wigilią, muszę mieć ubraną choinkę oraz za oknem musi być śnieg. Kiedy w Mikołajki oglądaliśmy z mężem Kevina w TV, stwierdziliśmy, że jednak za wcześnie został puszczony. Poza tym uwielbiam "W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju" :)
2. Ulubiony świąteczny kolor:
Nie mam jako takiego koloru, wolę połączenia dwóch, wtedy jest ślicznie. A ulubione pary kolorowe to złoto i czerwień oraz fiolet i srebro.
3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Jeżeli jestem chora, co często mi się zdarzało będąc w młodszym wieku, to spędzam święta może nie w piżamie, lecz w np. legginsach i koszuli flanelowej. Jednak kiedy jestem zdrowiuteńka, to na kolację wigilijną zakładam spódnicę oraz elegancką bluzkę. W tym roku moim świątecznym strojem będzie coś wygodnego i nie uciskającego powiększającego się ciągle brzuszka.
4. Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś dać prezent jednej osobie to kto by to był? 
Myślę, że nie miałabym problemu z daniem prezentu jednej osobie - bez zastanowienia wybieram mamę. Mąż by się na pewno nie obraził :)
5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
Zazwyczaj prezenty otwieram w połowie wigilijnej kolacji, ale część prezentów dostaję też w pierwszy lub drugi dzień świąt :)
6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Nie, nie miałam okazji, ale myślę, że jeszcze troszkę czasu przede mną i na pewno nadarzy się okazja do zrobienia własnoręcznie takiego domku.
7. Co lubisz robić w czasie przerwy świątecznej? 
Oczywiście odpoczywać :) Jednak w czasie świąt jestem często w drodze między moim miejscem zamieszkania a domem moich rodziców, u których spędzamy święta. 
8. Jakieś świąteczne życzenia?
Standardowo życzę sobie, moim bliskim zdrowia i pomyślności w nadchodzącym nowym roku. A tak prywatnie to chciałabym, żeby moja ciąża przebiegała spokojnie i bez komplikacji :)
9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Myślę, że to będzie zapach zupy grzybowej i smażonego karpia z grzybami. Ponadto lubię standardowe świąteczne zapachy - cynamon, goździk, pieczone jabłko.
10. Ulubione świąteczne jedzenie:
Na pierwszym miejscu mam dwa dania - zupa grzybowa, która w żaden inny dzień roku nie smakuje tak wyjątkowo jak w Wigilię oraz smażony karp z leśnymi grzybami przyrządzany przez mojego tatę - ryba robi taką furorę, że mimo totalnego objedzenia i braku miejsca w żołądkach moja rodzinka potrafi pochłonąć wielką jej ilość.


Nie taguję osobiście żadnej blogerki - jeżeli macie ochotę się przyłączyć do zabawy to serdecznie zapraszam :)



 

5 komentarzy:

  1. No to ja Ci życzę, żeby Twoja ciąża przebiegała bez problemów :) na pewno urodzisz zdrowe i śliczne dziecko :) a syn czy córka czy niespodzianka? :D gratuluję tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w Wigilię dokarmisz dobrze malucha :).

    OdpowiedzUsuń
  3. powiekszajace sie brzuszka, no prosze Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, gratuluję maluszka:). Oczywiście, życzę Ci szczęśliwego wyczekiwania i przyjścia na świat córeczki/synka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Oczekiwanie na Maluszka jest cudownym okresem i jestem pewna, że wszystko będzie w porządku. Tylko pomyśl, w następne święta będzie o jednego członka rodziny więcej, co za radość. Pozdrawiam i życzę wiele radości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!