TAG: 5 noworocznych kosmetycznych postanowień.

Zostałam otagowana przez Illusię, która prowadzi blog Mój kosmetyczny świat- dziękuję Ci bardzo :))


Moich 5 noworocznych postanowień kosmetycznych brzmi następująco:

1. Systematycznie będę zużywać kolejne kosmetyki. Niby idzie mi to całkiem dobrze, ale jeżeli nie mam czegoś w zasięgu swojego wzroku czy ręki, to szybko zapominam o jego używaniu.
2. Zużyję wszystkie szminki. Nie mam ich co prawda dużo, ale wolałabym je zutylizować na ustach niż wyrzucić.
3. Będę według planu działania pielęgnować swoją skórę i włosy. Czasem zapominam kiedy użyłam np. daną maseczkę do włosów czy kapsułki z witaminami na twarz, więc konieczna jest planowa rozpiska.
4. Nie kupię kolejnych kosmetyków kiedy nie zużyję poprzedników - nie będzie zalegania i kurzenia się buteleczek i opakowań w łazience.
5. Postaram się wciągnąć męża w obszerniejszą pielęgnację jego skóry ;)


Moje postanowienia nie są nadzwyczajne. U wielu z Was na pewno powtórzy się punkt z zużywaniem kosmetyków :) Ja się postaram spełnić wszystkie postanowienia. Pierwsza połowa roku może być dobra, a z drugą pomyślę, bo wtedy już synek będzie z nami i pewnie ciężko mi będzie się ze wszystkim ogarnąć :D

W każdym razie proszę trzymać kciuki i dopingować mnie do wypełniania obietnic :)


6 komentarzy:

  1. każda z nas chciałaby pozużywać "zależane" kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkcik 4 to powinnam sobie na czole wytatuować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w zużywaniu szminek- ja też mam z tym problem- o tyle większy, że cały czas dokupuję nowe

    OdpowiedzUsuń
  4. punkt 5 genialny :D jeszcze Twój mąż oszaleje na punkcie pielęgnacji i co wtedy? :P

    zużywanie kosmetyków, a tym bardziej pomadek (!) też powinnam sobie wpisać,chociaż wiem, że jest to po prostu... niemożliwe :D zbyt dobrze znam siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za wytrwałość w postanowieniach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!