Świąteczne kolory na paznokciach.

Cześć !
Wracam po małej przerwie :)
Chcę zaprezentować Wam moje paznokcie. Oczywiście utrzymane w świątecznej kolorystyce. Połączyłam dwa lakiery - Golden Rose, Miss Selene nr 141 - śliczna czerwień (nie mogę przeboleć, że na zdjęciu kolor wyszedł pomidorowy) oraz ostatnio wygrany w rozdaniu u Kamyczka - Sensique nr 206 - złote drobinki zatopione w bezbarwnej bazie.

GR, Miss Selene 141 + Sensique 206


Świąteczne kolory

Jak Wam minęły Święta ? Zadowolone jesteście z otrzymanych prezentów?

Ja jestem bardzo ucieszona z tego, co znalazłam pod choinką :)
Od przystojnego męża Mikołaja otrzymałam perfumy Escada Absolutely Me, z tego prezentu jestem ucieszona najbardziej - dokładnie wiedział, co mi się podoba.
Rodzice sprezentowali mi książkę "Jak ona mogła?" - oczywiście już ją przeczytałam jednym tchem - książka bardzo mnie poruszyła i polecam ją przeczytać (planuję zamieścić post, w którym przedstawię Wam książki, do których wracam). 
Moja szafa powiększyła się też o sukienkę, którą będę mogła nosić również po ciąży.
Pod choinką znalazłam zestaw z porcelany - filiżankę, talerzyk oraz talerz deserowy - lubię takie prezenty :) Standardowo weszłam w posiadanie kosmetyków - żelu pod prysznic i dwóch lakierów do zdobień, które na pewno zostaną wykorzystane :D
Dziś był dzień dobroci dla moich włosów. Korzystając z wolnego dnia nałożyłam na nie olej kokosowy. Ciekawa jestem jego działania, bo pierwszy raz miałam go na włosach.

Cały czas uskuteczniam lakierowy projekt denko i dziś właśnie będę zmieniać kolor ze świątecznego na czekoladowy.


Trzymajcie się ciepło :)


14 komentarzy:

  1. Miałam napisać, że podoba mi się ten pomidor, ale doczytałam, że to czerwień :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam właśnie ten top z sensique na pazurkach :D http://yesiwantyouback.blogspot.com/2011/12/swiateczno-zimowy-french-wystroj-mojego.html
    moim zdaniem jest świetny, bo nienachalny a jednak coś tam błyszczy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja szafa powiększyła się też o sukienkę, którą będę mogła nosić również po ciąży. ? halo halo czy ktos tutaj spodziewa się bobaska?


    super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyszło:) i prezenty czytam że udane:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej kokosowy! Uwielbiam jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wygląda taki manicure :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie tam kupiłam ten lakier :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oja! to super :) ale się ucieszyłam :D i jeszcze jaki dzień sobie maluszek wybrał :D no, no idealny prezent na dzień Mamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świątecznie i bardzo ładnie :)

    Zapraszam!
    luthieenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie połączenia na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne, ja coraz bardziej lubię ostatnio wlasnie brokaty :P a rażą mnie tylko skorki :P heh
    Spodziewasz sie bobaska? :)) to niedlugo zobaczymy zdjecia nie tylko Twoich pazurków ale i chłopczyka czy dziewczynki?:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!