Srebrne sreberko - Wibo Express Growth nr 347 + GR nr 114.

Ostatnia notka w grudniu i w tym roku :))

Dwa sreberka się dobrały, czyli tak wyglądają dziś moje paznokcie.



 Jest to połączenie dwóch lakierów: Wibo Express Growth nr 347 oraz Golden Rose nr 114. Pierwszy jest wygraną w rozdaniu u Kamyczka.


Wibo Express Growth nr 347 i Golden Rose nr 114







 Jestem bardzo zadowolna z lakieru Wibo - pierwsza warstwa szybko wyschła, druga także. Lakier nie smuży, nie robią się prześwity. Pędzelek jest idealny, nie rozcapierza się. Chyba zainteresuję się innymi kolorami z tej serii :)




Życzę Wam wspaniałego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku 2012. Żeby wszystkie Wasze plany, marzenia i postanowienia się spełniły :))


 

6 komentarzy:

  1. Trochę podobny mani u mnie ^^ Tylko ja mam kolorowy brokat :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten lakier w wibo, jest świetny :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolory
    Szczęśliwego Nowego 2012 Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten top z golden rose :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam wibo o paznokciach :D Ale posta dodam dopiero w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!