Nowości Superpharm - promocje, zniżki, przeceny...

:)

Przepraszam za nieobecność na blogu, ale jak to bywa przed świętami - porządki, zakupy...

Ale za to jest już nowa gazetka Superpharm, która obowiązuje od 15 grudnia. 

Każde zdjęcie możecie powiększyć :) 

Ja na razie chyba na nic się nie skuszę, choć jak kilka razy wnikliwie przejrzę gazetkę, to pewnie jednak coś kupię :D

Strona 1
Strona 2


















Strona 3
Strona 4


















Strona 5
Strona 6


















Strona 7
Strona 8



















Strona 9
Strona 10


















Strona 11
Strona 12


















Strona 13
Strona 14


















Strona 15
Strona 16


















Strona 17
Strona 18


















Strona 19
Strona 20


















Strona 21
Strona 22


















Strona 23



Strona 24





















































































































Ciekawa jestem, czy Wy znajdziecie coś dla siebie ? 


Później jadę odebrać półfabrykaty do kolczyków handmade i kuszą mnie zakupy cieni w Inglocie... Może uda mi się męża namówić na mały prezent? Przecież byłam grzeczną dziewczynką ;)











5 komentarzy:

  1. Kupię sobie chyba dyfuzer z Pachnącej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ulalala muszę odwiedzić manufakturę i upolować co nieco w naturze :D sama robisz kolczyki? wow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że chcę zobaczyć! niestety, ale kręcą mnie takie pierdółki :D

    PS
    i jak, udało się Męża namówić na cienie w Inglocie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, dobrze to czekam :)
    3 cienie? łeee to jesteś łaskawa dla męża :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!