Nowości Drogeria Natura - promocje, zniżki, przeceny...

Tak jak obiecałam, wrzucam zdjęcia nowej gazetki Drogerii Natura - obowiązuje od 15 grudnia.

Strona 1
Strona 2

Strona 3
Strona 4


Strona 5
Strona 6

Strona 7
Strona 8






















Strona 9
Strona 10


Strona 11

Strona 12

Strona 13
Strona 14


















































Strona 15
Strona 16















Niestety, nie posiadam skanera, więc próbowałam robić zdjęcia jak najlepszej jakości :) Mam nadzieję, że się "rozczytacie".

Udanego wieczoru ;)


 



7 komentarzy:

  1. Dzięki za tego posta. Przydał się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestań robić zdjęcia tych gazetek! JA ZBANKRUTUJE :D dobrze, że nie widziałam tego wcześniej, bo byłam dzisiaj na mieście :D

    PS
    KOCHANA dziękuję Ci BARDZO BARDZO za zdjęcia! Rzuciałam tylko na nie okiem i są śliczne! Jutro im się przyjrzę i napisze do Ciebie, bo dzisiaj to padam na pysk i jedyne co mi się marzy to łózeczko :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no no kuszą te promocje :)
    dzięki za post, przyda się

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza promocja w gazetce jest na str.7-Laura Conti pomadki smakowe przecena z 2,49 na 4,99 zł :D hehe, dziękuje za gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne zakupy się szykują i jak tu nie zbankrutować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!