Niebo ciemną nocą - Golden Rose with protein nr 352.

Moja kolekcja lakierów jest dość duża (i ciągle się powiększa), więc postanowiłam uskutecznić lakierowy projekt denko. Oczywiście zaczęłam od lakieru, który kupiłam ostatnio.

Jest to Golden Rose with protein nr 352 - Szusz określiła ten odcień jako kolor pancerzyka chitynowego żuczka. Mi też się tak kojarzy, choć bardziej z granatowym niebem, na którym lśnią gwiazdki. Cena ok.4 zł/11,5 ml. Wykończenie lakieru jest metaliczne. 


Buteleczka
 
Lakier po 3 dniach

Pędzelek 
Tak wygląda jedna, troszkę grubsza warstwa - aż się zdziwiłam :) Pędzelek dobrze rozprowadza lakier na paznokciu, nie robi prześwitów. Około jedna godzina wystarczy, aby emalia dobrze wyschła i nie było ryzyka uszkodzenia. 
Dziś zrobię mały update na paznokciach i użyję do tego celu ostatnio kupionego lakieru ze srebrnymi drobinkami- jutro pokażę efekt :)


9 komentarzy:

  1. Piękny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tak obcięte/spiłowane paznokcie :)
    Lakier ma ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery Golden Rose, szczególnie za ich wersje "mini" i trwałość. Ten kolor wydaje się być trochę duochrome.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!