Mały pomocnik statystyczny :)

Chciałam podrzucić Wam, bloggerkom, link do pewnej strony. Nie byle jakiej.
Po zarejestrowaniu się na niej, wrzuceniu kodu html w swój blog, możecie obserwować rozszerzoną blogową statystykę. Strona jest w języku angielskim, ale łatwo można wszystko odnaleźć. Dodatkowo, jeżeli chcecie zobaczyć jak to wygląda po zalogowaniu, to wystarczy na stronie głównej statcounter.com kliknąć Demo :) 

Popularne strony Waszego bloga, ile wejść było na Wasz blog, z jakiego kraju było ich najwięcej oraz, co chyba najważniejsze, czy i jakie zdjęcia i notki zostały skopiowane z Waszego bloga ;)


Podczas rejestracji i pierwszych kroków wszystko jest dokładnie opisane, zobrazkowane, krok po kroku i łatwo zainstalować ta stronę na blogu :)
Ja już wiem, które moje zdjęcia zostały skopiowane i ile razy :/
Nie wiem, czy się cieszyć, ale najczęściej kopiowanym zdjęciem była moja kicia Łatka ;)

Pozdrawiam serdecznie osoby, które być może ustawiły sobie Łaciatą na pulpicie - kicia dziękuje jeszcze bardziej ;)


9 komentarzy:

  1. o kurcze bardzo dobre, powiedz mi czy to jest darmowe?

    OdpowiedzUsuń
  2. a powiedz mi jeszcze gdzie ta statystyka bedzie sie pokazywac?

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa strona, będę musiała skorzystać z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciekawe ciekawe, nie wiedziałam o czymś takim
    Pozdrawiam
    a i oczywiście obserwuję, bo dopiero odkryłam tego bloga

    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  5. O super :) na pewno skorzystam z tej strony :) A kicia.. no kicia ma branie :D PRZYSIĘGAM TO NIE JA, JA NIE KOPIOWAŁAM :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki za informacje, przydało sie :)
    a powiedz mi, czy "downloads" chodzi o sciagniecie na dysk, czy poprostu załadowanie (powiekszenie ) zdjecia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Na pytania odpowiadam pod tym samym wpisem.
Nie spamuj, nie zostawiaj linku do swojego bloga - jeżeli skomentowałaś wpis, to na pewno do Ciebie zajrzę.

Zdjęcia i tekst na blogu są mojego autorstwa. Pamiętaj o ustawie dot. prawa autorskiego.
Jeżeli chcesz wykorzystać zawartość bloga - napisz!